Gå til innhold

Om humor og rasisme


Pokey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del må jeg si at jeg synes at humor som er på kanten, eller helst over kanten er særdeles morsomt. Primært fordi det er over kanten. Spiller ingen rolle hva det måtte være. AIDS, negre, overgrep og upassende ting er morsomt nettopp fordi det er upassende. Jeg synes ihvertfall ikke at ekte sånne ting er morsomt, for det er det jo strengt tatt ikke. Men fordi det er upassende blir det morsomt. Det er jo hele greia med 4Chan for min del. Alt er upassende, derfor blir det hysterisk :)

Lenke til kommentar

Kaller du en meksikaner for dego er du rasist, kaller han deg for gringo er ikke han rasist. Og med nigger og det i rap/streetslang i USA. Du får ikke kalle de nigger, selv om de kaller seg det selv, men de kan kalle deg all slags dritt som har med hvit/bleik å gjøre.

Selvsagt urettferdig, men bortsett fra det: Hva har det med humor å gjøre? Spesielt her på forumet. Vi har ikke mange eksempler på meksikanere som kaller noen gringo her. Jeg er ikke sikker på om det er forumets jobb å la dere kompensere for rasisme i "motsatt retning" andre steder i verden...?

 

"Two wrongs does not equal one right."

 

Var det noe poeng der, eller hadde du bare lyst til å poste en video der de sa nigger? I så fall: Hvorfor?

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...