Gå til innhold

Noen som har Geek cd-rom med Barspillet, Hybelspillet osv?


Anbefalte innlegg

Ranglefanten skrev (På 15.8.2021 den 14.01):

Hei.

Da har jeg samlet spillene og noen av videoene fra Geek nr.3 i en .zip-fil (tror det skal være alle spillene). Har utelatt noen store animasjonsfiler, men de var ikke noe å se på likevel. .zip-filen er ca 33mb.

Programvaren lar seg ikke spille av på min Windows 10-pc, uansett hva jeg prøver på så krasjer den etter introen. Den ligger med om noen har lyst til å prøve seg.

Spillene er i .dxr-format (Adobe Shockwave) så de lar seg spille av i en nettleser. Har hatt best resultat i Firefox til nå, eneste ulempen er at spillervinduet er noe lite. Jeg jobber med å finne en løsning. Kanskje noen har Adobe-programvare (Design elle noe slik) som kan komme med en fullskjermsløsning. Har prøvd forskjellige gratis-programvare, men ingen har funket til nå.

 

Uansett veldig artig å spille igjen :)

(pm for link)

Får ikke sendt deg pm, lagde bruker bare fordi jeg ønsker å spille disse igjen.

 

Der ville vært sykt nostalgi bombe for meg og familien min, vi elsket disse spillene og ønsker så gjerne å kunne overraske familien min med de!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kevuda skrev (20 timer siden):

Får ikke sendt deg pm, lagde bruker bare fordi jeg ønsker å spille disse igjen.

 

Der ville vært sykt nostalgi bombe for meg og familien min, vi elsket disse spillene og ønsker så gjerne å kunne overraske familien min med de!

Hei.

Skal se om jeg husker det i morgen. 😊

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg har letet etter den cden med de spilla i årevis uten hell! Er det mulig å få en link til dette? 

Hadde virkelig vært helt fantastisk, har noen søsken også som hadde blitt evig takknemlige for å få spille The Barfly Game igjen. 

Uno

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Uno skrev (På 5.7.2022 den 1.06):

Jeg har letet etter den cden med de spilla i årevis uten hell! Er det mulig å få en link til dette? 

Hadde virkelig vært helt fantastisk, har noen søsken også som hadde blitt evig takknemlige for å få spille The Barfly Game igjen. 

Uno

har også vært på jakt etter disse platene lenge ❤️

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...