Gå til innhold

Noen som har Geek cd-rom med Barspillet, Hybelspillet osv?


Anbefalte innlegg

Er det noen i verden som sitter med en Geek cd-rom med Barspillet, Hybelspillet osv, så hadde jeg vært veldig glad for en kopi eller kunne kjøpe det.

 

Har trålet rundt hele(!) internett, men finner knapt snurten av dette pc-bladet som kom ut en gang midt på 90-tallet. Hadde vært utrolig takknemlig for å kunne spille noen av disse klassikerne igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...
  • 8 måneder senere...
  • 1 år senere...

 

Bumper denne opp. Ingen som klarer å grave frem noe fra loft eller kjeller?

Tro det eller ei, men jeg har faktisk denne plata!

Om det fortsatt er liv i denne tråden, kan jeg sikkert få sendt deg en iso av plata:)

 

 

Oi, oi. Geek cden har jeg også vært på jakt etter lenge. Er kjempeinteressert dersom det er liv i tråden fortsatt! :-D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

Bumper denne opp. Ingen som klarer å grave frem noe fra loft eller kjeller?

Tro det eller ei, men jeg har faktisk denne plata!

Om det fortsatt er liv i denne tråden, kan jeg sikkert få sendt deg en iso av plata:)

 

 

Oi, oi. Geek cden har jeg også vært på jakt etter lenge. Er kjempeinteressert dersom det er liv i tråden fortsatt! :-D

 

 

Jeg er her fremdeles, og ønsker denne CD'en :D

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
Nostalgikeren skrev (19 timer siden):

Kan dette være en løsning? Klarer ikke å bestille, men kanskje mulig å besøke butikken for noen som bor i nærheten?

https://www.serieantikvariatet.no/product/Geek_nr._2_-_1997/61344

Tror dette spillet er på utgave nr 2, men langt ifra sikker.

Har sendt de en epost. Får bare håpe de kan sende, selv om de ikke ønsker ordre under 1500.  Men da har vi tent et lite håp 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hei.

Da har jeg samlet spillene og noen av videoene fra Geek nr.3 i en .zip-fil (tror det skal være alle spillene). Har utelatt noen store animasjonsfiler, men de var ikke noe å se på likevel. .zip-filen er ca 33mb.

Programvaren lar seg ikke spille av på min Windows 10-pc, uansett hva jeg prøver på så krasjer den etter introen. Den ligger med om noen har lyst til å prøve seg.

Spillene er i .dxr-format (Adobe Shockwave) så de lar seg spille av i en nettleser. Har hatt best resultat i Firefox til nå, eneste ulempen er at spillervinduet er noe lite. Jeg jobber med å finne en løsning. Kanskje noen har Adobe-programvare (Design elle noe slik) som kan komme med en fullskjermsløsning. Har prøvd forskjellige gratis-programvare, men ingen har funket til nå.

 

Uansett veldig artig å spille igjen :)

(pm for link)

Endret av Ranglefanten
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Har kun åpnet Geek nr.3 siden alle bladene er i plast og i "mint condition". Tenker de kan bli verdt litt om noen år.

Si ifra om det mangler noen spill, så skal jeg vurdere å åpne de andre.

Her er foreløpig spilliste:

- The Barfly Game (Barspillet) - Serverer drinker til fluer

- Hjernesjekken - Quiz der "premien" er en stygg eller sexy dame

- Hybelsjekken - Klikke på damer eller menn i en hybelblokk, homo-mode eller hetero-mode. 1-2 spillere

- The Swedish Game - Klikka här, klikka här, klikka här

barfly.jpghjerne.jpghybel.jpg

swegame.jpg

 

Endret av Ranglefanten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...