Gå til innhold

På jakt etter en lekker mobil til en god pris!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HTC Desire er jo mye billigere enn iPhone, men fortsatt litt stiv i prisen.

Men der får du jo stor skjerm og gode spesifikasjoner.

I mini øyne ser telefonen lekker ut også. Hvis ikke kan du se på HTC Ledgend. Ser litt bedre ut, er litt billigere enn Desire, men er innmaten er litt svakere.

Utenom de har vi Samsung wave. Kan ikke mye om denne telefonen men skjermen skal være veldig god.

Lenke til kommentar

Wave er også litt dyr. Hvis du skal ha en grei billig mobil kan du tenke på HTC Wildfire. Det er langt fra den beste telefonen på markedet, men den er billig, har WiFi og en bra skjerm for surfing, med andre ord så stiller den dine krav. Hvis du vil ha en mobil med bedre prosessor (altså raskere), bedre skjerm og etter min mening bedre design, så kan du gå for tidligere nevnt HTC Legend :)

Endret av .Anders.
Lenke til kommentar

Wave er også litt dyr. Hvis du skal ha en grei billig mobil kan du tenke på HTC Wildfire. Det er langt fra den beste telefonen på markedet, men den er billig, har WiFi og en bra skjerm for surfing, med andre ord så stiller den dine krav. Hvis du vil ha en mobil med bedre prosessor (altså raskere), bedre skjerm og etter min mening bedre design, så kan du gå for tidligere nevnt HTC Legend :)

 

Nå er Legend vel så dyr som Wave samt den er godt på vei ut på dato så da får man mer for pengene i Wave...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Legend/Android telefoner har bedre utvalg av applikasjoner, noe jeg mener er veldig viktig. Waven bruker et eget operativsystem fra Samsung som heter Bada, noe jeg ikke er helt begeistret for.

 

Men ikke misforstå, Wave er en bedre telefon med tanke på at den har mye bedre skjerm, filmer i 720p og har mer plass, men jeg ville heller gått for f.eks Desire fremfor Wave.

Lenke til kommentar

Legend/Android telefoner har bedre utvalg av applikasjoner, noe jeg mener er veldig viktig. Waven bruker et eget operativsystem fra Samsung som heter Bada, noe jeg ikke er helt begeistret for.

 

Men ikke misforstå, Wave er en bedre telefon med tanke på at den har mye bedre skjerm, filmer i 720p og har mer plass, men jeg ville heller gått for f.eks Desire fremfor Wave.

 

Det er det gamle vanlige dette...

 

Folk som foretrekker Legend/Desire grunnet Android som har en haug med fjortisapps slik er argumentet imot selv om vi som har erfaring med Bada bare ler av dette. Man har et flott OS i Bada og nok tulleapps å leke seg med/ blir frustert over hvis man ønsker dette også. Man slipper til og med masse bugs og virus på kjøpe :w00t:

Lenke til kommentar

Android er kanskje det størtste operativsystemet nå om dagen. Virusprogram er gratis hvis man vil ha det. Det er alltid positivt med mange applikasjoner, uansett om det er mange "fjortis apps". Min erfaring er at det finnes MYE nyttige applikasjoner, noe som Wave har fått minus for å ikke ha.

Men er en stund siden den fikk minus for det. Begynner å bli mange nyttige apps nå, og kommer stadig nye. Samtidig gir samsung ut nye telefoner med Bada. Så det er tydelig at de satser på det :)

 

Må også legge til hvor utrolig bra skjermen er. I fullt solskinn, er den helt fantastisk klar å se på. Har ikke vært borti noe lignende før. Og et annet pluss, er veldig bra batteritid.

Endret av HellMate
Lenke til kommentar

Har sitt på mange mobiler siden jeg la inn innlegget her. Netcom selger samsung waven nokså rimlig, skal nok kjøpe den derfra. Når det gjelder operativsystemet er nok bada greit selv om jeg ville likt å hatt mange apps

 

ellers har jeg også funnet fram til folk som jobber med å få android installert på wave'n mye snakk om at det burde være mulig ettersom innmaten er samme som samsung galaxy

 

http://darkforestgroup.com/forum/index.php?topic=5926.0 osv.

Lenke til kommentar

Eller enda billigere.. 1,- med mobilsurf og phone 175..

 

I følge kontrakten vil det da koste 175,- i mnd 12 mnd, og man vil få mobilsurf gratis på kjøpet.. (Altså, velg alternativet til 274,- og les kontrakten nøye..)

 

Utdrag fra aktuell kontrakt:

AbonnementsinformasjonAbonnementstype: djuice phone

Du vil få følgende tilbud: Subsidert mobiltelefon 12 mnd 175

* 12-måneders avtale. I avtaleperioden er månedsprisen 175 kroner., * Du får en subsidiert terminal.

Binding Mobilsurf 12 mnd

* 12-måneders bindingsavtale. I avtaleperioden er månedsprisen 0 kroner.

Fri etablering djuice

* Etablering redusert med 100 prosent.

Tilleggstjenester: MobilSvar, Mobilt Bredbånd Mobilsurf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...