Gå til innhold

Minecraft-server - Griznarnia - mc.griznah.net - oppe 24/7 - 5+ år online!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

arthoz, jeg vil at du skal ta dette seriøst. jeg vet ikke hvilke cheats du snakker om, jeg har verken cheats eller mods på min egen pc. Men når jeg spilte på pc'en til broren min, så fant jeg ut at han hadde installert en hel masse mods. jeg bruker vanligvis f som inventory button.

men i mitt tilfelle var dette en knapp som gjorde at jeg fløy.

 

jeg håper virkelig jeg kan få tilbake byggetillatelsen min, slik at jeg fortsetter å spille på serveren din.

Endret av simenstad97
Lenke til kommentar

Om det ikke står her inne at noen er bannet med navn i bold, så er det bare midlertidig.

As for hvordan det har skjedd så har det null å si, jeg har ikke mulighet til å vite om du spiller på brordin sin pc eller om spøkelset til tipptippoldefaren din driver med noe tull, alt jeg vet er at ting har skjedd som ikke skal skje på serveren.

 

 

That said er det ganske lavmål å jukse online og jeg mister rett og slett lysten og gleden når jeg finner ut av slike ting, vurderte sterkt å bare banne folk med en gang, but no.

Lenke til kommentar

Sjovold96, sith12146, rEITEN er bannet for ekstrem griefing av store områder.

 

etfly er også bannet grunnet han accounten hans er sith12146, men hadde liten pause pga cheats så fikk ikke griefa med den.

 

 

Utrolig hvordan folk skal ta av for en liten pause gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...