Gå til innhold

Minecraft-server - Griznarnia - mc.griznah.net - oppe 24/7 - 5+ år online!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult med norsk minecraft-server, ikke så kult med monsterløs server som gir ut gratis ressurser. Er jo ordentlig survival som er the shit. Bygging er litt mer meh.

Man får ikke gratis ressurser her, og monstre funker ikke med så dårlig koda software.

Lenke til kommentar

Hei det er xNaitsirk her, jeg lurer på om jeg kan få lov til og komme inn igjen i serveren. Det som skjedde i butikken var ikke med meningen! Det lagga og jeg kom borti venstre museknapp, det var ikke med meiningen! Plis lat meg komme inn igjen, jeg skal ikke ødelegge noe mer! Og jeg er forsatt en ivrig spiller!

Lenke til kommentar

Hei det er xNaitsirk her, jeg lurer på om jeg kan få lov til og komme inn igjen i serveren. Det som skjedde i butikken var ikke med meningen! Det lagga og jeg kom borti venstre museknapp, det var ikke med meiningen! Plis lat meg komme inn igjen, jeg skal ikke ødelegge noe mer! Og jeg er forsatt en ivrig spiller!

Var vel høyre museknapp du kom borti?

Lenke til kommentar

Du bare hadde lavabøtte tilfeldigvis framme, og trykka midt i butikken med den ja (det er ingenting der for deg å trykke på uansett!). Når det skjedde påsto du at den slokka, og at det ikke var lagg, men at musa klikka, ikke at du lagga. 30sekunder etterpå logga du av på samme stedet hvor det fortsatt brant og rant lava. At du hadde motiv for å griefe ved at kompisen din akkurat ble banna hjelper heller ikke på saken.

 

Så nei, du kommer ikke inn på serveren igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare å joine det så skal jeg legge deg til ;DDD

 

 

-----

 

Haliss96 bannet for griefing av store områder

 

 

 

Skjønner ikke at folk gidder, 19/20 ganger tar det 3 sekunder å ordne opp i, alt de får med seg videre er at de ikke er til å stole på :\

Endret av arthoz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...