dr_superfail Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Min venn Craaft vil ha byggetillatelse. Han har ALDRI griefet og er den mest trusworthy personene jge kjenner! Lenke til kommentar
Tyraldie Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Hei, jeg er da Tyraldie. Jeg er en 21 år gammel mann som har spilt Minecraft av og på siden 0.7 Alpha. Min største spilleperiode var vel for nærmere 6 mnd siden da jeg spilte med blant annet Triha på Hardwork. Jeg er en ivrig bygger med et øye for detalj. Jeg er seriøs når jeg først setter i gang og vil alltid følge alle lover og regler som er gitt. Jeg har ikke blitt bannet på noen servere - hvor jeg bare har spilt på Hardwork og en lokal server. Jeg liker mest å bygge hus egentlig, hus/tettsted - jeg liker at ting ser gjennomført ut. Hvis det funker så er her noen bilder av mine verk på HW: Endret 29. mai 2012 av Tyraldie Lenke til kommentar
Craaft Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Hei, jeg er Craaft og jeg er 16 år. Jeg ønsker å få byggetillatelse på serveren deres. Jeg har aldri griefet eller blitt bannet før. Jeg har spilt Minecraft en ganske god stund nå, helt siden tidelig alpha. Jeg liker å bygge forskjellige ting, spesielt noe som innebærer redstone. Jeg fant denne serveren via min gode venn dr_superfail. Lenke til kommentar
Zontech Skrevet 3. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2012 Hei jeg er på server'n men har ikke bygge tillatelse som jeg lurte på om jeg kunne få det Jeg heter zontech på minecraft Lenke til kommentar
mightyhoax Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 hei, jeg er mightyhoax og drit lei av mc.helsetdjs.no pga jeg ble greefa av adminsene. og håper at jeg kan bli med på serveren. Jeg har stor interesse får dette spillet og er en passe god bygger, andre servere jeg spiller på er mc.ownedcraft.net og har bare bygget noen fine konstruksjoner. Jeg greefer ikke og sprenger ikke TNT. Lenke til kommentar
Zontech Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Hei Jeg er ny her lurte på om jeg kunne få bygge tillatelse jeg heter zontech på minecraft liker å bygge og har vert på server'n 2 ganger og sett meg rundt den ser veldig bra ut som jeg vil joine den Lenke til kommentar
Danikongen Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Hei Jeg heter Daniel Johansen og jeg søker om bygetillatelse på Griznarnia. Jeg fant denne serveren på nettet den ser bra ut og jeg vil prøve den ut. jeg har spilt minecraft i ca 2 år nå, og jeg syns det er like moro som første gang jeg spilte. Jeg har spilt på mange servere, men mange av de serverne har ikke regler og da er det ikke så moro. Jeg har spilt mye på Hardwork det er en bra server syns jeg. jeg er 17 år gammel og jeg liker og bygge alt fra store til små kunstverk. Jeg bruker lang tid på det jeg bygger grunnen for det er for at det skal se bra ut. Jeg bygger ganske mye store ting jeg er en erfaren spiller og kan bygge mye bra på serveren. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg må desverre avlså søknaden din. Uten link til byggverk til å underbygge kan jeg ikke tro deg. Ord er vind. Lenke til kommentar
Danikongen Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 http://cdn.planetminecraft.com/files/resource_media/screenshot/1140/1_579105.png http://cdn.planetminecraft.com/files/resource_media/screenshot/1209/minecraft-hotel-outside-view_1584268.jpg Her er to linker til mine bygninger jeg er mest fornøyd med. :D:D Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 Som jeg sa til deg i går, så nei, du kommer ikke da du er bannet på en annen server. Lenke til kommentar
xpjakkexp Skrevet 7. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2012 Kan jeg få byggetilladelse Minecraft navn: xpjakkexp Lenke til kommentar
Marxen2 Skrevet 7. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2012 Hi, i really like this server, and i want to get build permissions thanks Minecraft name: Marxen2 Lenke til kommentar
xpjakkexp Skrevet 10. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2012 kan jeg få byggetilladelse Minecraftnavn: xpjakkexp Jeg har fundet serveren gennem: Aborn Jeg er aldrig blevet bannet fra en server Og jeg ser frem til at kunne bygge en masse fede ting på serveren Lenke til kommentar
Zardin Skrevet 23. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2012 (endret) Søker om byggetilatelse til deres sever har spilt tidligere på servern med nicket affie12 sluttet med minecraft i en periode grunnet jobb har aldri griefet eller cheatet i så lenge jeg har spilt minecraft nick: RQnning Endret 23. juni 2012 av Zardin Lenke til kommentar
mariusmh. Skrevet 23. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2012 Hei, jeg har spilt minecraft siden tidlig Alpha og liker å bygge alt slags ting. Jeg er 18 år og fikk vite om servern gjennom tremeningen min "Lasse Wangen", jeg heter mariusmh ingame og hadde vært gøy om jeg kom inn Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 26. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2012 cmhv2000 har fått seg en midlertidig pause fra serveren da det ble reklamert for serveren på annen server. Det skal _IKKE_ reklameres for denne serveren på andre servere, hverken i chat, private meldinger eller på deres forum, selv ikke om det er lov til det. Håper det ikke skjer igjen da jeg vil unødig banne folk for det. Lenke til kommentar
boomblaster644 Skrevet 26. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2012 [ jeg søker byggetilatelse Lenke til kommentar
mincraftia1998 Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg liker eide servere. Lenke til kommentar
ivelk Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) hei mit navn er ivelk å jeg lurte på om jeg kan joine serveren ? ops sente vist 2 søknader jeg -_- Endret 3. juli 2012 av ivelk Lenke til kommentar
mincraftia1998 Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg er 14 år gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå