Gå til innhold

Angry Birds kommer til Android


Anbefalte innlegg

AppMonster finnes til Android 2.1, og jeg har fått frigjort plass på den måten. Ikke for å spille Angry Birds, riktignok.

 

Frister litt med å se på rooting/jailbraking/modding når jeg endelig er overbevist om at HTC Hero aldri kommer til å se Android 2.2+ OTA.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om en utvikler velger å ta betalt for en app er det ikke riktig av deg å la være å batale, bare for at det er "mulig" å la være. om du ikke ønsker å bruke penger på apps er det veldig bra du har valget om å bruke lite og reklame finansierte apps. det finnes også trail apps som slutter å fungere etter en viss tid har gått.

man får desverre ikke dyrka penge trær. men i norge er det mange muligheter til å skaffe seg penger til de luksusene man måtte ønske seg.

Lenke til kommentar

En venn av sønnen min har HTC Wildfire m/Android 2.1

Hos han finner jeg ikke Angry Birds på Android Market. Kun en betalingsversjon og noen free walkthrough (mener jeg det var).

(men jeg finner den på min kones Desire).

Er ikke det rart? (jeg mener jeg har lest at Angry Birds skal fungere på Wildfire)

 

Gikk så inn på http://www.getjar.com/angry-birds og lastet den ned der og installerte den.

Men når jeg starter spillet, vises ikke bilde. Kun musiken. Kan nesten se ut som om skjermen er forliten.

 

Fungerer ikke Angry Birds på Wildfre?

Er det derfor vi ikke finner den på Android Market?

Lenke til kommentar

En venn av sønnen min har HTC Wildfire m/Android 2.1

Hos han finner jeg ikke Angry Birds på Android Market. Kun en betalingsversjon og noen free walkthrough (mener jeg det var).

(men jeg finner den på min kones Desire).

Er ikke det rart? (jeg mener jeg har lest at Angry Birds skal fungere på Wildfire)

 

Gikk så inn på http://www.getjar.com/angry-birds og lastet den ned der og installerte den.

Men når jeg starter spillet, vises ikke bilde. Kun musiken. Kan nesten se ut som om skjermen er forliten.

 

Fungerer ikke Angry Birds på Wildfre?

Er det derfor vi ikke finner den på Android Market?

 

Dere finner den ikke på android market fordi at det er et sett applikasjoner per telefon, så når amobil skriver "Angry birds kommer til android", da mener de at angry birds er å få tak i til de få toppmodellene som selges, ikke bulksalgmodellene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...