Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Må si det vart ryddig her på diskusjon når dem fikset kategoriene!

Forum

> Spill

> Sosial spilling

> Spille sammen - PC

For Minecraft servere og om selve spillet har man:

Forum

> Spill

> Spillforum - For de mest omdiskuterte

> Minecraft

Må si jeg likte endringen! Litt seint for oss som bruke eget forum: Hardwork.no, men stor hjelp for brukerne her på diskusjon og andre som leiter etter Minecraft server!

Endret av Tj-nome
  • Liker 1
Skrevet

De innleggene som er over her nå er i fra tråden vår som en gang lå på innlegg.no.

Fikk en admin/mod til å smelte sammen disse trådene så vi skulle slippe å ha to stykk oppe her på diskusjon.no!

Dette vil si at det ikke er muligheter til å søke i tråden.

• Liker 2
Skrevet

Kan jeg komme tilbake? lover at jeg har skjerpa meg!

Tror jeg svarer for alle når jeg sier: Nei

Denne diskusjonen har både brukerne og staben/vaktene i Hardwork alt vert diskutert flere ganger og jeg personlig ser absolutt ingen grunn til hvorfor den skal tas opp igjen.

• Liker 1
Skrevet

Håhå det var gøy da socketserveren imploderte. Drev og bygget på en mur og hoppet akkurat ned og tok et par hjerter falling damage. Akkurat samtidig leser jeg i chatten "HJELP JEG DØR" "Alle tingene mine er borte!!" "Jeg mister liv WTF" "HUSET MITT BRENNER HJELP" etc. :D

• Liker 1
Skrevet
Kan jeg komme tilbake? lover at jeg har skjerpa meg!

Vesleengen svarer greit på dette. Håper saken er avklart og at vi nå kan bevege oss videre i tråden. :)

Skrevet

Må si det ble noen hektiske minutter rett etter jeg hadde fått opp pcen, ALT går jo rett vest når vi ikke passer på :p

MEN skal få lagt ut noen bilder av gjengen (sånn vi sitter i skipet) innen 1 døgn :D og om noen er i skipet er det bare å stikke en tur innom rad 60 plass 43-49 :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...