Gå til innhold

Kundedata.no Canon Eos 550d kit 4995


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig god kampanjepris! De andre prisene var ikke akkurat noe å hoppe i været for. De jeg sjekket, ligger høyere enn pris i butikk flere steder. Hvis man da skal vente to uker på de varene, så sier det seg selv at det er lite interessant.

 

Skal man overleve i dagens nettmarked, så må man prise varene så lavt at man umulig kan bli rik av det samt pakke og sende varene senest 24 timer etter bestilling.

 

God kundeservice kommer dessverre i annen rekke hos veldig mange da de aller fleste vil ha mest mulig for minst mulig penger så raskt som mulig... "tilfeldigvis" er det de samme kundene som klager høylytt over dårlig service og lang leveringstid i etterkant.

Lenke til kommentar

Er kundedata et trygt sted?

 

Ein annan erfaringstråd, men det ser ikkje ut til at det ligg erfaringar på forumet. Det var ein tråd i databutikkforumet om Kundedata tidlegare òg, men den vart sletta, eg veit ikkje kvifor (mogleg brot på reklamereglane, då det var Kundedata sjølv som oppretta tråden, om eg hugsar rett).

 

For min eigen del plasserar eg Kundedata i same butikkgruppe som Dealextreme og Pixmania - eg kjøper ikkje noko det kan vere aktuelt å returnere ved feil. Butikken er ny, har ikkje det same økonomiske grunnlaget som t.d. Komplett og Dustin, så eg tek ikkje den sjansen med dyrare produkt.

Lenke til kommentar

Det er alltid en viss risiko knyttet til å kjøpe via et relativt nystartet firma med svært lav egenkapital. Grunnen til at de er et NUF. Men betaler man med kort forsvinner jo det meste av risikoen knyttet til ikke å få varen - i alle fall økonomisk - så jeg ville personlig ikke vært direkte redd for å handle der ved gode priser.

 

Særlig gjelder det produkter som ikke er parallellimport - da det i de tilfeller heller ikke betyr noe om bedriften ryker for garanti og reklamasjon,

Lenke til kommentar

Det er alltid en viss risiko knyttet til å kjøpe via et relativt nystartet firma med svært lav egenkapital. Grunnen til at de er et NUF. Men betaler man med kort forsvinner jo det meste av risikoen knyttet til ikke å få varen - i alle fall økonomisk - så jeg ville personlig ikke vært direkte redd for å handle der ved gode priser.

 

Særlig gjelder det produkter som ikke er parallellimport - da det i de tilfeller heller ikke betyr noe om bedriften ryker for garanti og reklamasjon,

 

Vil bare presisere at det må være et kredittkort,ikke et debittkort :)

Lenke til kommentar

ja men nettbutikker er vell rimeligst i snitt vell? Har sett mange rimelige produkter på siden dems. Men ja noe dyrt og..

nå ser det ut som det er tilbud på alt nå.

Men sant det med at de er ny, tar vell tid å bygge opp noe sånt og samtidig få egenkapital. Da må de vell selge masse først over tid får å få det.

Men som han ene her sier så lenge alle produktene kjøpes via Norske kanaler så har man garanti fra produsentene. Leste noe om at en produsent ikke anbefalte Netshop pgav de hadde mye "grå import" utenom salgskanalene til produsentene i Landet som da medfører at de ikke får garanti på produktene fra produsent i Norge. Men da må netshop ta det via der de har importert det fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...