Gå til innhold

A.P.B. aktig spill offline?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Finnes det noe som A.P.B., bare offline?

 

Vet om:

 

Saint's Row 1&2

Grand Theft Auto (ca alle..)

og sikkert flere jeg ikke kommer på..

 

Noen som vet om flere?

 

Vil ha noe der man gjør noen oppdrag, så får belønning for det. Gjerne mer eller mindre RPG elementer.

 

FPS etter TPS, ikke farlig. Bare ikke strategi, om det finnes noen.

 

Må helst være ute, men kan også være noen som kommer.

 

Kan være til PC, PS3 og Xbox 360. Men helst PC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, hjelper jo om man følger med litt også.

 

hva med crackdown og mest nr 2 da.

har ikke xbox selv og vet derfor ikke hvordan det er.

Ser folk generelt er litt lunkne med godordene, men det er jo ikke sikkert du liker det samme som de.

 

APB for min del var en større skuffelse som jeg spilte meg lei av når jeg var med på betatesting:/

hadde meget store forhåninger til det.

Lenke til kommentar

Hva er det som er hovedfokuset? Er det open world-konseptet som er viktig, eller at det er en høyurban lekegrind med bilkjøring inkludert?

 

Just Cause 1/2, Red Faction Guerilla, Wheelman (spilles best med en solid dose ironisk distanse) kan jo nevnes. The Godfather og Scarface-spillene er skamløse GTA-kloner som prøver å tjene penger på å kombinere GTA-formelen med en kjent lisens, men mottakelsen blant kritikerne er ikke så katastrofal som man skulle tro. Jeg har også litt vanskelig for å forstå hvordan noen som er interessert i open world-spill (urban eller ikke) kan prestere å mislike Crackdown 1 (2 var betydelig kjipere)... Vurdér å gi det en ny sjanse?

Lenke til kommentar

Hva er det som er hovedfokuset? Er det open world-konseptet som er viktig, eller at det er en høyurban lekegrind med bilkjøring inkludert?

 

Just Cause 1/2, Red Faction Guerilla, Wheelman (spilles best med en solid dose ironisk distanse) kan jo nevnes. The Godfather og Scarface-spillene er skamløse GTA-kloner som prøver å tjene penger på å kombinere GTA-formelen med en kjent lisens, men mottakelsen blant kritikerne er ikke så katastrofal som man skulle tro. Jeg har også litt vanskelig for å forstå hvordan noen som er interessert i open world-spill (urban eller ikke) kan prestere å mislike Crackdown 1 (2 var betydelig kjipere)... Vurdér å gi det en ny sjanse?

 

Just Cause:

 

Har spilt dette spillet veldig mye før på Xbox. Vil ikke spille det mer, er lei.

 

Just Cause 2:

 

Spilte det veldig mye på Xbox 360, senere mer på PC.

 

Wheelman:

 

Spilte litt før, men synes det var helt ræva.

 

The Godfather:

 

Har bare spilt 2ern, likte i start, men så ble det .. kjedelig. (en mulig kandidat, kaanskje)

 

Scarface:

 

Funker ræva på Windows 7. Gidder ikke installere Windows XP.

 

Red Faction:

 

Var gøy i starten, men fant oppdragene kjedelige.

 

Open-world er bra, men Crackdown er HELT ræva. Klarte spille 1 time, så innså jeg at jeg aldri igjen ville få tilbake den timen og fant det best å slutte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...