Gå til innhold

- Dette er årets mobiltelefon


Anbefalte innlegg

Skal ikke si noe imot den kåringen nei, absolutt diskuterbart da jeg ikke har tatt noen vurderinger selv.

 

Men nå var de tidlige iPhonene litt forut sin tid i motsetning til 4G.

 

Jeg skal heller ikke benekte at større biler er tryggere enn små, men store biler har andre faktorer (blandt annet pris) som trekker dem ned igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
European Mobile Phone 2010-2011 - Sony Ericsson Xperia X10 mini

European Social Media Phone 2010-2011 - Samsung Wave GT-S8500

European Smartphone 2010-2011 - Samsung Galaxy S GT-I9000

 

X10 bringer Android for mange brukere som ellers ikke ville kjøpe en smarttelefon. Responsen på X10 er god nok, men tastaturet var en utfordring (med mine pølsefingre). Desverre tror jeg mange opplever batteritiden alt for dårlig på den.

 

Har selv "European Smartphone" og den lever i 2-3 dager uten lading med mitt bruk. Mens min bror, med en X10, lader hver dag eller morgen & kveld.

 

Det beste syntes nå jeg er at iPhone 4 ikke "automatisk" får prisen bare fordi det er en iPhone.

Endret av Largie
Lenke til kommentar

Dere og dette mobil tullet. Min mening er at slike sider som dette ikke vet fullt så mye om mobiler.

I 2010 har det blitt lansert SYKT med mobiler som slår X10 Mini helt ned til Kina. Flere av dem finnes ikke i Norge men jeg skriver dem:

 

HTC EVO 4G

iPhone 4G

Sony Ericsson Xperia X10(2.1 oppdateringen)

HTC Droid Incredible

HTC Desire

HTC Legend

Google Nexus One

Motorola Droid X

Motorola Droid 2

Samsung Wave

Samsung Galaxy S

 

Alt jeg kommer på... Selv liker jeg IKKE samsung og motorola men disse mobile har fått MYE skryt.

Lenke til kommentar

Herregud, at enkelte her ikke skjønner hvorfor denne telefonen vant årets mobil pris har enten; a) ikke prøvd telefonen eller b) de skjønner ikke prinsippet at størst,dyrest og mest funksjonsrikt ikke nødvendigvis gir en bedre telefon!

 

Faktisk så var denne prisen vel fortjent, i og med at den er nyskapende på mange måter. Slike mobiler som desire osv. er meget gode telefoner de også, men de er bare oppdaterte utgaver av tilsvarende modeller. -De utfordrer ikke vårt syn på en moderne mobil på noen som helst måte.

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar

Der ser du hvor stor forskjell det er på gammel og ny bil.

 

Ta heller den beste småbilen mot den beste storbilen i en lignende test, og da helst begge fra samme årgang. Hva blir resultatet da?

 

Resultatet blir at den største bilen fortsatt koster en del kroner mer enn den minste, derfor er de ikke sammenlignbare, og derfor blir det for dumt å gi "beste mobil" prisen til mobilen med flest mhz.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Poenget må vel være hvilken som er best egnet for folk flest.

Vil en Fiat Panda gjøre det, eller må man opp i en større bil?

 

Det samme blir det med mobiler også. For mange holder det med en enkel billig mobil, men for andre kreves det mer.

Derfor synes i allefall jeg at det blir litt feil hvis man velger årets mobil etter andre kriterier enn det som folk flest har.

 

Eller betyr "årets mobil" slett ikke at den er det beste valget for de fleste?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...