testing123 Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Hei! Min nye Dell Latitude E6410 har låst seg. Dette skjedde etter at jeg fjernet pålogging ved hjelp av fingeravtrykk. Feilmelding kommer rett etter splash screen/oppstarstbilde: This computer system is protected by a password authentication system. You can not acces the data on this computer osv....... Det eneste jeg gjorde var å fjerne fingeravtrykkpålogging inne på windows. Har windows 7.0. Passordet endret jeg ikke. Får ikke noe hjelp av Dell support. De tilbyr meg å bytte ut hdd og hovedkort mot betaling, men da mister jeg jo alle data, pluss jeg må betale selv om jeg ikke har gjort noe gale. De har heller ikke noe master password. Jeg har bare snakket med svensker på support, og det har vært slitsomt.
Grimbo Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Hei! Min nye Dell Latitude E6410 har låst seg. Dette skjedde etter at jeg fjernet pålogging ved hjelp av fingeravtrykk. Feilmelding kommer rett etter splash screen/oppstarstbilde: This computer system is protected by a password authentication system. You can not acces the data on this computer osv....... Det eneste jeg gjorde var å fjerne fingeravtrykkpålogging inne på windows. Har windows 7.0. Passordet endret jeg ikke. Får ikke noe hjelp av Dell support. De tilbyr meg å bytte ut hdd og hovedkort mot betaling, men da mister jeg jo alle data, pluss jeg må betale selv om jeg ikke har gjort noe gale. De har heller ikke noe master password. Jeg har bare snakket med svensker på support, og det har vært slitsomt. Slå av maskinen Fyr maskin på nytt og trykk F8 under oppstart. Velg "bruk siste fungerende innstillinger osv..." Eventuelt Fyr på nytt og velg F8 og bruk "reparer datamaskin" alternativet. Det er mulig å lage en windows password reset disk, men det krever en windows 7 disk og en pc som du kommer inn på, så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå