wikipedia Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Hei folkens! Sitter her å grubler om hva jeg skal gjøre til våren når jeg er ferdigutdannet elkraftingeniør. Så..om det er noen som vet om masterutdanninger, etterutdanning eller noe slikt før elkraft/elektroingeniører så hadde jeg blitt takknemlig. På forhånd takk!
wikipedia Skrevet 22. august 2010 Forfatter Skrevet 22. august 2010 (endret) Du vil ikke ut i jobb altså? Er såklart et alternativ, men prøver bare å sondere terrenget for hva som finnes av muligheter. Endret 22. august 2010 av wikipedia
runerask Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Du vil ikke ut i jobb altså? Er såklart et alternativ, men prøver bare å sondere terrenget for hva som finnes av muligheter. Kanskje gjøre som meg, ta Installatørprøven ;-) ...men da må du isåfall få deg litt praksis :-)
manet44 Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Du kan for eksempel bygge på med en 2-årig utdanning og bli sivilingeniør i elektronikk (mastergrad). NTNU tilbyr dette. http://www.ntnu.no/studier/miel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå