Gå til innhold

Voksen og gal? Kjøpe 360?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi hadde forresten en kar i klanen våres når vi spilte socom 1, han var 42 og døv, kona hadde på headsettet og kommuniserte med oss, samtidig som hun informerte han med tegnspråk :)

 

Synd det ikke finnes flere slike koner.

 

Det er jo helt fantastisk! Snakker om heldig fyr. :)

Lenke til kommentar

Ei venninne av min mor i 45+ alderen skilte seg nylig fra sin mann fordi han satt og spilte videospill for mye.

Fattern som er senior siv. ing. kom seg igjennom hele NFS1 med Ferrarien. Kom også svært langt i RTS spillet Dune 2000. Det er en ny tid nå, og videospill er godt plantet. Men dog ikke la det gå ut over dine kjære.

Lenke til kommentar

Er selv 29 år og har DSlite, PSP, Dreamcast, PS2, Wii og Xbox 360. Gamer nå og da om jeg har tid, men dama, trening, jobb og venner tar sin del av min tid, noe som har endt opp emd en haug av spill jeg aldri har fullført. Jobber med å spille spillene jeg allerede har nå, de gangene jeg får tid.

Du er absolutt ikke gal, og heldigvis synes ikke dama at jeg er gal selv om jeg spiller (Earthworm Jim fra xbox live arcade holder henne opptatt) ;)

Lenke til kommentar

En "voksen" kar på 27 her som sitter på en PS3 og vurderer en 360 slim på toppen av det hele. Får spilt litt i ny og ne og har ikke spilt noen av de 360 eksklusive titlene som GoW 1 og 2, Halo, Mass Effect osv osv...

 

Er jeg litt rar som i min alder ønsker å ha mer spillesaker i hus? Min tilkomne synes jeg er noe rar...

 

(Som man roper i skogen får man svar)

 

Jeg har runda 30, har både PS3 & 360 og kan absolutt anbefale en Xbox 360!

Lenke til kommentar

Jeg tror at hvis jeg blir pensjonist og alene vil bruke mye tid på spilling. Skulle ønske alle de gamle i dag som sitter og ser rett i veggen til hjemmehjelpen kommer hadde funnet gleden ved å game, da tror jeg det hadde vært flere lykkelige eldre.

 

Tror vår generasjon kommer til å ha en gøyere alderdom pga av alle tekniske underholdningssystemer vi er vandt med.

 

Er forresten 29 og gamer som bare det.

 

Tror du er inne på noe der. Eldreomsorgen burde virkelig vurdere å tilby spillkonsoller til de som har lyst til å prøve. Kanskje spillindustrien kunne fått seg et helt nytt marked? Ser for meg titlene: Wheelchair Rally 2010, Bridge Championship Deluxe, Grandma's cooking contest osv. :)

Men seriøst, min oldemor fattet stor interesse for fotball etter at hun kom på gamlehjem ettersom det var stort sett det som gikk på TV, så det er tydelig at de er i stand til å tilpasse seg de tilbudene som finnes. Spillkonsoller ville nok bli møtt med en viss skepsis i starten, men etterhvert så kunne det nok blitt en suksess. Men, som du sier, når vi kommer dit selv en gang vil det være en selvfølge å ha med seg konsollen eller PCen når man flytter på gamlehjem.

 

Litt mer OT: Jeg er 31 år og har spilt så å si hele livet. Det er en del av min/vår kultur, og det er ingenting galt med det, uansett alder. Løp og kjøp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...