Penance Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Jeg tenner veldig på å spille livløs/død mens partneren tar på meg, kysser og kanskje har sex med meg. Jeg har ikke utforsket dette så mye, og har ikke hatt samleie mens jeg har vært "død", men tenner veldig på tanken! Har opplevd å være "død" mens partneren kysser og tar på meg, men jeg kviknet til når det endte med sex. Ble så kåt som jeg aldri (!) har vært tidligere.. Partneren tenner ikke på dette, men vil gjerne gjøre det for min skyld. Jeg forsøker å finne litt info rundt dette, men vet ikke helt hva jeg skal søke etter og om det i det hele tatt finnes. Det er viktig å presisere at jeg tenner ikke på seksuell omgang med døde personer selv, men tenner veldig på at partneren ev. tenner på dette. Umenneskelig sexy å tenke på at han er så pervers at han tar seg til rette med døde personer! Fantasiene omfatter også playrape, Real Dolls o.l., men ikke spesielt sovende personer. Noen som har tips, råd eller meninger? Endret 16. august 2010 av Penance Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Høres ikke ut som du er nekrofil. Døde personer kan forresten ikke føle noen ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Du er nok ikke alene, prøvd å se litt på andre forum? Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Vel siden du ikke greier å holde deg, så kan det synes at du kanskje kunne være interessert i bondage. Altså ha null kontroll selv? Ta en kjapp titt på BDSM tråden og søk litt rundt emnet er mitt tips. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 19. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Takk for svar! Jo, jeg har kikket litt rundt, men vet ikke hvilke andre forum jeg burde ta en titt på. Er registrert på bl.a SMiL. Har eksperimentert litt innen BDSM og liker det veldig godt! Er nok en liten sub. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Vel, din skitne lille sub. Gå og lek med en dominant herre! Lenke til kommentar
Penance Skrevet 19. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Vel, din skitne lille sub. Gå og lek med en dominant herre! Hahaha, herlig! Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Nekrofili-tankene har nok mye å gjøre med sub-tankegangen din, og er jo, ifølge meg, en MYE bedre måte å få ut seksuell lyst på i forhold til hardcore BDSM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg