Gå til innhold

Hva er din Hobby ?


inoxx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SportFiske (sluk fiske,agn fiske,flue fiske) Snart er hobbyen min å binde flue når eg lærer meg det. Kjøpte meg forresten fluebinde utstyr til en verdi av 1200kr igår. Har også brukt en del tid på å lære meg å spille didgeridoo! Får det mer og mer til å lage kule lyder men har mye å lære. Didgeridoo er dritt kult! :woot:

Lenke til kommentar
Skateboard, og spille gitar... hører også mye på musikk... Musikk er vel den største lidenskapen etter(?) PCen.

 

ENDELIG! en annen skater her :D Hvor er du fra og hvilke spots er du på og hvilke triks setter du? :woot:

 

Mine hobbyer er som følger:

 

Musikk, (litt gitar :D ) , skateboarding, innebandy, fotball, litt styrke osv :D

Lenke til kommentar
Skateboard, og spille gitar... hører også mye på musikk... Musikk er vel den største lidenskapen etter(?) PCen.

 

ENDELIG! en annen skater her :D Hvor er du fra og hvilke spots er du på og hvilke triks setter du? :woot:

 

Mine hobbyer er som følger:

 

Musikk, (litt gitar :D ) , skateboarding, innebandy, fotball, litt styrke osv :D

 

Hey! jeg skater da jeg også!!!! :D:D:D

 

btw: spiller litt trommer :smile:

Lenke til kommentar
Skateboard, og spille gitar... hører også mye på musikk... Musikk er vel den største lidenskapen etter(?) PCen.

 

ENDELIG! en annen skater her :D Hvor er du fra og hvilke spots er du på og hvilke triks setter du? :woot:

 

Mine hobbyer er som følger:

 

Musikk, (litt gitar :D ) , skateboarding, innebandy, fotball, litt styrke osv :D

 

Hey! jeg skater da jeg også!!!! :D:D:D

 

btw: spiller litt trommer :smile:

 

omfg! har da sandpapir kryssfinner å hjul jeg å da! :D

Lenke til kommentar
Skateboard, og spille gitar... hører også mye på musikk... Musikk er vel den største lidenskapen etter(?) PCen.

 

ENDELIG! en annen skater her :D Hvor er du fra og hvilke spots er du på og hvilke triks setter du? :woot:

 

Mine hobbyer er som følger:

 

Musikk, (litt gitar :D ) , skateboarding, innebandy, fotball, litt styrke osv :D

 

Hey! jeg skater da jeg også!!!! :D:D:D

 

btw: spiller litt trommer :smile:

 

omfg! har da sandpapir kryssfinner å hjul jeg å da! :D

 

:yes: nå ble jeg kin på å skate.. da har jeg noe å gjøre i morgen :D rådhuset --> here i come :D

Lenke til kommentar

ENDELIG! en annen skater her :D Hvor er du fra og hvilke spots er du på og hvilke triks setter du?  :woot:  

 

Er fra et sted nær Fredrikstad og er oftest på lokale spots. Liker best å skate ramper/quartere.. Jeg er veldig dårlig, selvom jeg har skatet i 2 år nå.. drar ollie, pop shove-it, 180, axlestall, nosestall, k-stand(Heter det det? vet sikkert hva jeg mener..), blunt-axlestall, rock fakie, disaster, 50-50, noseslide..

 

Som du ser tar jeg kun dritt tricks! ;-)..men en ting som er bra, er at de tinga jeg tar, tar jeg gjerne ut trapper, over bokser etc..går litt større og har kanskje litt større fart enn mange små fjomper som drar 10cm høye kickflips og treflips... hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...