Gå til innhold

Her er min Plan...


confusus

Anbefalte innlegg

God dag... jeg har noe lunde en plan på hva jeg ska gjøre i livet... akkurat no er jeg IKT lærling hos et rederi der jeg trives, jeg er ferdig til neste sommer og ska ta fag prøve..

 

deretter vil jeg gå på bergen Tekniske skole, hvor jeg vil studere IKT der. slik at jeg for studiekompetanse..

 

har har jeg noen spm; koster det penger å studere der? og hvor gode karakterer må jeg har.. jeg er gjenomsnittlig elev vil jeg si, men Slutt Eksamen på skolen fikk jeg 5 på IKT eksamen :D gode greier...

 

når jeg da har gått på Teknisk fag skole. vil jeg gjerne gå på NITH og studere spill prog. el spill design... litt usikker enda.. men det hadde vært awesome..jeg sitter en del foran PC'en og prøver å lære meg noe trisk og tips, men nja går ikke så bra.. men ja det studie koster 180,000 for 3 år, vil det si at hvis jeg kjem inn der er jeg garanter de andre årene også el må jeg søke på nytt.. og studeilønn vil det dekke semeseter kostnandene eller?

 

 

det er vel det jeg lurer på... og vil gjerne har svar på er tross alt min framtid det er snakk om :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt råd til deg er heller denne planen:

Bli ferdig med IKT lærning og begynn å jobb, samtidig som du tar de fagene du mangler for å få studiekompetanse på ett privatskole. Dette sparer deg for mye tid, siden datateknikklinjen http://www.tekniken.no/comweb.asp?ID=16&segment=1&session= ser ut til å inneholde mye av det du har lært allerede. Søk da på NITH. Er du kommet inn på ett 3årig løp vil du få muligheten til å gjennomføre de 3 årene uten å måtte søke på nytt.

Lenke til kommentar

Mitt råd til deg er heller denne planen:

Bli ferdig med IKT lærning og begynn å jobb, samtidig som du tar de fagene du mangler for å få studiekompetanse på ett privatskole. Dette sparer deg for mye tid, siden datateknikklinjen http://www.tekniken.no/comweb.asp?ID=16&segment=1&session= ser ut til å inneholde mye av det du har lært allerede. Søk da på NITH. Er du kommet inn på ett 3årig løp vil du få muligheten til å gjennomføre de 3 årene uten å måtte søke på nytt.

 

 

Takker så meget.. hva fag må jeg ha vet du deT? jeg 0 annelse... hehe.. men tenkte å gå på tekniken pga det er noe å falle tilbake på.... hvis alt skulle gått til helvette

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...