Gå til innhold

Forstår ikke multisitat....


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har flere ganger skrevet mange spørsmål til enkelte brukere her, og har sett at han svarer på spørsmålene med hvert av mine spørsmål som en sitat.

 

Når jeg skal svare tilbake på svarene hans, så gir jeg opp multisiteringa, og svarer bare normalt. Men det blir så uoversiktlig og tar så stor plass syntes jeg, så kan dere hjelpe meg litt med hvordan jeg gjør det?

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du trykker på "Multisitat"-knappen skifter den farge. Det betyr at innlegget er merket, og vil bli sitert. Dette gjør du med alle innleggene du ønsker å svare. Deretter trykker du på den store, blå "Svar"-knappen helt øverst eller nederst i tråden. Du kommer da til et nytt vindu der alle innleggene du siterte er lastet inn i tekst-editoren på forhånd.

 

Multisitat fungerer ikke om du klikker på "Svar"-knappen under ett bestemt innlegg, eller bruker hurtigsvar-funksjonen nederst i tråden.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Dette:

 

 

 

... blir til dette:

 

[quote name=Magnus :)' date='15. august 2010 - 02:21' timestamp='1281831690' post='16077916]

Åja, det forklarer litt.

Slik.

 

[quote name=Magnus :)' date='15. august 2010 - 02:21' timestamp='1281831690' post='16077916]

Men hvordan deler jeg opp ett innlegg i flere sitater slik at jeg kan svare dem på rekke og rad?

Og slik.

 

Du må rett og slett dele det selv med quote-tags.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Testpost!

 

Når du trykker på "Multisitat"-knappen skifter den farge. Det betyr at innlegget er merket, og vil bli sitert. Dette gjør du med alle innleggene du ønsker å svare.

 

Da satser jeg på at dette funker

 

Deretter trykker du på den store, blå "Svar"-knappen helt øverst eller nederst i tråden. Du kommer da til et nytt vindu der alle innleggene du siterte er lastet inn i tekst-editoren på forhånd.

 

Gjør det det, så blir jeg glad :D

 

Multisitat fungerer ikke om du klikker på "Svar"-knappen under ett bestemt innlegg, eller bruker hurtigsvar-funksjonen nederst i tråden.

 

Kom igjen nå, funkkk......

 

EDIT: sweet, det funka. Takk folkens :D

Endret av Magnus :)
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...