Gå til innhold

Mac1.no vs. amac


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dette var en dårlig kritikk.

Siden er jo ikke ferdig, og designet er ihvertfall ikke for vanlig. Dette er jo min subjektive mening, og jeg synes personlig det er praktisk at det går paralelle linjer på designet innenfor hw.no-nettverket. Men for å si noe konkret så er det jo klart at det meste er bedre enn et php-nuke theme. Det blir bare for vanlig, uavhengig av hvor omarbeidet det er. Å ha en

php-nuke side uten å få opp et forum er jo bare latterlig.

Lenke til kommentar

Jeg synes designet på mac1.no var fint og oversiktelig jeg. Desuten er det en god ide at alle som registrerer seg kan skrive artikler, slik at det blir flere oppdateringer hver dag. Når det gjelder forumet, så er jo den første nyheten som slår imot deg når du går inn på siden at et forum er på vei... Men jeg tror nok amac kan bli en minst like bra side hvis den oppdateres ofte, selv om mac1.no nok vil bli en hard konkurrent.

Lenke til kommentar

Vi beklager at det kom nyheter om det som hendte på WWDC så sent. Dette har grunn i Familiære omstendigheter.

Vi vil på nytt beklage dette.

 

Amac.no har for tiden kun en arbeidende skribent, og det er også redaktør og webansvarlig, derfor blir det fort vansklig når han må melde frafall.

 

Nok en gang beklager vi. I morgen kveld vil det komme flere spennende artikler her på amac.no

 

Mvh. Njáll H. Ekstrøm

Ansvarlig Redaktør

www.amac.no

Lenke til kommentar

Øh, sjekka innom mc1 i dag, leste et par... 'artikler'. Altså, er det slik det skal gjøres, at ingressen er kortere enn overskriften og artikkelen er kortere enn notiser man skriver på kjøleskapet?

 

Næmmen oisann, nå skrev jeg jo nesten lengre enn hva mc1-skribentene gjør :D.

 

Og hva slags bokstav forestiller en iMac?

 

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...