Gå til innhold

Nye xbox 360 eller ps3? Ang kjøp!


Pc96

Nye xbox 360 eller en ps3?  

52 stemmer

  1. 1. Hva ville dere valgt av en ps3 eller den nye modellen av xbox 360?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har fortsatt en 360 kontroll som jeg ikke solgte pga jeg trodde at jeg skulle kjøpe den nye 360'n, når jeg legger de to ved siden av hverandre ser det ut som om 360 kontrollen er en barne leke eller at den har downs

Det har da ingenting å si, når det gjelder hvordan den er å holde?


  •  
  • Motion Sensor
  • Bedre batterier
  • Du slipper å kjøpe lader

Sånn. Men X-box kontrollen kan kobles til PC, noe som gjør den litt mer fleksibel.

Det kan man med PS3 sin også.

Og hvorfor streket du over to av punktene når det er fakta?

Fordi Xbox har samme kvalifikasjoner.

Endret av Makhshava
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker PS3 sin, Jeg får vondt i F*** fingeren min etter ett par timer med Xboxkontrollen. Og hvorfor sier du at Xbox kontrollen har en motionsensor da den ikke har det? Det er bare en hacker som har laget en "2AXIS" greie, mens PS3 har SIXAXIS.

Endret av ANiftyNinja
Lenke til kommentar

SIXAXIS er bare noe forbannet tull etter min meining, en billig gimmick og ett desperat forsøk fra Sony i sin tid å slenge med nye "nytt" i sin kontroller.

 

" Se her, vi kan også bevege kontrollen og få noe til å skje på skjermen"

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg liker begge konsollene men stemte for Xbox 360. Når det kommer til kontrollen så vil jeg si at for de fleste her er det en vanesak, men jeg har aldri klart å vende meg til å spille FPS på Sony sine kontrollere, dessverre. Xbox kontrollen er grunnen til at jeg begynte å like FPS spill, da jeg aldri har likt å spille slike spill på en PC da jeg synes det blir alt for mye med tastatur og mus, og Playstation kontrollene har jeg alltid hatt problemer med at de føles feil i mine hender når jeg skal styre med begge de analoge spakene.

 

I tillegg kan jeg jo si at PS3 kontrollens D-pad banker X360 kontrollens D-pad tilbake til steinalderen. På PS3 er den herlig og på X360 lurer man på hvorfor den egentlig finnes, for så dårlig er den.

Endret av Eddie81
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det er egentlig veldig hipp som happ. Det går mest på hva slags kontroll du liker best. Eneste fordelen PS3 har er at den har blue-ray.

er flere fordeler;)

 

1. Du kan se film fra ekstern HDD uten å være tilkoblet nett

2. Du kan kopiere filmer og musikk inn på HDD lett

3. Bedre multimediasenterløsnign pga det over og menyen

4. oppladbar kontroler uten IDIOTISK pakke som henger utfor som gnager på fingrene

5. er stille:) (nye xbox er og stille)

6. større harddisk (320 gb for 2495 på elkjop.no)

7. Sterk wifiantene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...