Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenere finner jeg fort. Sitter med mesteparten av regnestykker i hodet, så jeg vet sånn ca hvor mange stjerner de har. Talenter har jeg også en rask måte å finne frem til.

Skrevet

Herregud. Så langt av maretitt-terminlista har jeg møtt Juventus, Palermo og Roma. Tre lag jeg sliter med. Juve ble slått 2-0, Palermo 4-1 og til slutt var det Roma. Et skikkelig møkkalag å spille mot sånn egentlig. Resultatet ble følgende:

post-61155-0-48234300-1308264504_thumb.png

Noe av det drøyeste jeg har vært med på.

Skrevet (endret)

Bruk filter

Attacking: Attack og DDM

Defense: Defense og DDM

Str/aerobic: Fitness og DDM

Keeper: Goalkeeping og DDM

Tactics: Tactics og DDM

Ball control: Technical, mental, DDM

Shooting: Technical, attack, DDM

Hvordan regnestykkene er helt husker jeg ikke, men jeg kan det halvveis nok til å vite hva man skal ha.

DDM = Dicipline, Determination, Motivation

EDIT: Mental på ball control, ikke attack

Endret av DJ_Dark
Skrevet

Joda, det visste jeg, men det er så sinnsykt mange kombinasjoner for 5stjerner likevel. For eksempel hvis du er ute etter en attacking coach, og han har 20 i attack training og 20 i tactical training, da kan han ha 20 i level of discipline, 20 i determination men trenger bare 4 i motivating. Og disse kan byttes så det blir 4 i level of discipline og 20 i de andre osv. Jeg regnet ut alle mulighetene, og det er faktisk 1003 mulige kombinasjoner for å få 5 stjerner i attack training.

Skrevet

Kom til å tenke på en ting.. Dark, når du sitter ute i sola med pc-en (eller var det bare kødd? :p) hvordan gjør du det? Altså, jeg ser ikke en dritt.. Har du noe hemmelig triks? :hmm:

Skrevet

Sitter i sola jeg. Tar på hvit skin og satser på det beste. Ser ikke alltid så mye, det skal jeg innrømme. Ofte legger jeg meg på en pute/utemadrass med pcen i skyggen og meg i sola.

Skrevet

Er ikke det. Må bare enten ha lader i nærheten eller en PC som holder litt på batteriet. Kan vel spille en halvannen til to timer på min her. Må bare være klar for å flytte seg en del pga sola og ha pauser når batteriet er tomt.

Skrevet

Herlig. Endelig vunnet min første tittel med Tottenham. Er i 2014/2015 sesongen. Vant Ligacupen, wohoo. Men leder ligaen og ser ut til å gå videre i CL, satser på at det kommer mer.

Og endelig har den nyinnkjøpte spissen begynt å golle. Null mål etter åtte kamper. Nå har han 14 på ca 15-kamper tror jeg. Diggeligg.

Skrevet

Har sittet mang en sen kveld på balkongen i forrige leiligheten min i sommernatta, med pils i den ene hånda, sigg i den andre og laptopen med FM foran.. Digg! Nå har jeg ingen uteplass å sitte på :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...