Prfction Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Driver med akuratt det samme som deg! Men jeg gjør ikke commentarys da. Men uansett, sjekk ut hvis du vil, http://www.youtube.com/user/MrPrfction Så kan vi ta en sub4sub ^^ Jeg recorder med 40 fps / Fraps Fine videoer det der, keep em comming Ty Som du ser så, er bare 2/5 i hd da, men jeg fant ikke de rette render optionsene med en gang og prøvde meg frem 2 ganger Driver og editer montage nå!
TheCatIsALie Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Prfction: Du får nok snart PM om at din signatur er for lang.
Prfction Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Prfction: Du får nok snart PM om at din signatur er for lang. Huh? Tror ikke det du
TheCatIsALie Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Prfction: Du får nok snart PM om at din signatur er for lang. Huh? Tror ikke det du Din signatur kan inneholde: Ingen bilder Kun tekst og noen bb-koder (Les mer...) Ubegrenset antall lenker Maksimum fire linjer
Reow Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 www.youtube.com/vik2rrr Min channel, sjekk den ut om dere har tid
TheCatIsALie Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 (endret) www.youtube.com/vik2rrr Min channel, sjekk den ut om dere har tid Husk: Lock to stretch. høyreklikk på lydsporet til klippet som er tids-manipulert (slowmotion etc.), så propeties, og huk av lock to stretch. Da vil lyden også bli sakte/kjapp. Btw: CoD4.. BRA! Kunne gjerne vært 16:9, men spillet er CoD4, så går så bra så. EDIT: Var visst MW2 også. Skam deg. Endret 1. september 2010 av Jevrio
Reow Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 Heheh skammer meg litt for mw2 filmene men synd å slette:( Jobber med en ganske fin cod 4 montage med en god del double kills, nice noscopes osv Blir kult, hvordan lagrer jeg i 16:10 da? bruker Sony Vegas Movie Studio Platinium HD !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå