Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har nå opprettet en helt ny MW2 kanal på youtube. Her vil jeg legge ut MW2 videoer med kommentarer samt alt annet mine kommende abonnenter måtte ønske. Den vil bli jevnlig oppdatert og jeg håper at den vil vokse sånn at jeg kan nå et bredere publikum over tid. Ta turen forbi å se om det er noe for dere.

 

Hadde vært moro hvis "dere" ville skrevet litt om hva dere mener om et sånt prosjekt, hva burde man gjøre, hva burde man ha med osv.?

 

Håper på mye tilbakemeldinger!!!

 

http://www.youtube.com/MrBlastFM

 

Mvh Jon

Endret av jon_nethaug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Du har god engelsk

 

2. Du for det mester bare momler om hva som skjer, noe som alle vet i og med at man ser på filmen. Så forbered hele commentarien neste gang :)

 

 

Du har iallefall valgt rett spill. Ja, det suger, men det er ekstremt populært uansett.

 

Du kan kanskje prøve å strekke videoene til 16:9.

 

Om du har BFBC2, ville nok det også bli populært.

 

1: Takk for det :)

 

2: Jeg lagde 3 forskjellige lydspor, ble mest fornøyd med denne. Skal prøve å gjøre det litt anderledes neste gang. Har heldigvis fått mange positive tilbakemeldinger på den commentaryen, men jeg er enig med deg på visse deler av den, kan nok bil litt kjedelig. Hva synes du man skal snakke om. Taktikk, spillestil, tips & tricks eller bare helt random topics?

 

Videoredigering er ikke min sterkeste side, hvordan kan convertere videoen til 16:9. Den blir tatt opp i 16:10 siden jeg har en 1920x1200 skjerm. Jeg har eksprementert en del med fraps og innstillinger i spillet, men det er vanskelig å få til bra video samtidig som det skal være spillbart.

 

Jon

Lenke til kommentar

Hvilket videoredigeringsprogram bruker du?

 

Og ang. commentary. Se videoen en gang kanskje, så gjør det. Personlig liker iallefall jeg mer reaksjoner som skjer automatisk, og ikke at alt er planlagt.

 

Ikke bruk Fraps, det er tungt og gir ikke den bese kvaliteten, bruk heller wegame ;)

Engelsken er bra :)

 

Dang! Fraps gir så å si 1:1 kvalitet. Det som er avgjørende er hva du bruker for å komprimere.

 

WeGame funker, men er mer til å spille inn små øyeblikk og laste rett opp. Ikke commentary.

Lenke til kommentar

Hvilket videoredigeringsprogram bruker du?

 

Og ang. commentary. Se videoen en gang kanskje, så gjør det. Personlig liker iallefall jeg mer reaksjoner som skjer automatisk, og ikke at alt er planlagt.

 

Dang! Fraps gir så å si 1:1 kvalitet. Det som er avgjørende er hva du bruker for å komprimere.

 

WeGame funker, men er mer til å spille inn små øyeblikk og laste rett opp. Ikke commentary.

 

Jeg bruker Fraps til å ta opp, Sony Vegas og Viritualdub til resten. Er ikke veldig dreven så det har ikke blitt all verdens fete effekter enda. Jeg synes også at det kan bli litt mye effekter i visse videoer på youtube, derfor prøver jeg å holde det så nøytralt som mulig.

 

Du kan snakke om personlige erfaringer med våpen, perks osv og hvorfor du beveger deg dit du er på banen.

 

Og selfølgelig morsomme Off-Topics, men det egner seg kanskje best når du har fått en 10000 subs :)

 

Setter virkelig pris på disse tilbakemeldingene, skal helt klart vri det litt mer mot det du beskriver her i neste video. Følg med, ny video burde være på plass om ikke så alt for lenge :)

Lenke til kommentar

Hm, hvorfor VirtualDub? Sony Vegas kan enkelt ta seg av komprimering. Bare å bruke Sony AVC formatet, å velge .mp4, ha 3 000 000 i bitrate (om 720p eller mindre) så burde det funke.

 

Du kan høyreklikke på et klipp, velge "crop", så fjerne "maintain aspect ratio". Da vil bildet fylle hele .. ramma. Merk av klippet du har gjort dette på, og trykk "CTRL+C", så "CTRL+V" på de andre klippene du vil gi samme instillinger.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått Hauppauge HD PVR. En av brukerene her på forumet var ikke så lysten på å bruke sin. Så etter en liten tur til Fredrikstad kombinert med handling på Svinesund så var handelen i boks.

 

Blir nok spilling i natt ja :)

 

Jeg har søkt på nett for å prøve å finne en måte å koble pc'en til HD PVR'en, men klarer ikke finne noen løsning. Skjermkortet mitt har 2 DVI-I utganger samt HDMI. Hvis det skulle være noen som har en løsning hadde jeg vært utrolig takknemmelig :)

 

Ellers vil jeg ønske alle en forsatt god helg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...