Raz Skrevet 21. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2003 Hei, jeg skal oppgradere hovedkort og cpu og vurderer dette hovedkortet: EPoX EP-8RDA3+ hovedkort Socket A, LAN nForce2 400/MCP-T, USB2.0, Firewire Jeg har fått med meg at det er litt plassproblemer rundt socket'en for når vannblokka til waterchill skal på. Er det noen som har prøvd denne kobinasjonen og vet om det går å bøye kondensatorene til siden uten problemer eller om man må skjære ett stykke av vannblokka for å få plass. Å klippe av kondensatoren og lodde den på med noen ledninger etterpå er ikke et alternativ da jeg ikke har peiling på slike ting Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2003 Er det dårlig plass der? Selv bruker jeg en magnum blokk på Epox 8RDA3+, og har ikke lagt merke til at det er dårlig plass. Forøvrig et kjempebra valg du gjør Lenke til kommentar
Raz Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2003 Takk Tror det er fordi det er så mange fester på waterchillblokka at det blir problemer. Blokka skal kunne monteres på flere forskjellige socket'er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå