Gå til innhold

Har iphone 3g som er låst, er det mulig å bruke mitt SIM-kort?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Fikk en iphone 3g av en kamerat for noen dager siden. Og problemet med denne iphonen er at "sim-kortet" er låst og dette simkortet er abbonement hos netcom. Har prøvd å bruke min egen sim, telenor, men det vil ikke åpne selv om jeg tastet inn min personlige kode. Iphonen vil ha visst en kode som får selve iphonen til åpne. Og kameraten min vet heller ikke hvordan, og har heller ikke koden. Så har vi søkt her på google og alt, men får ikke opp skikkelig forklaring på hvordan vi kan åpne denne iphonen med mitt simkortet. er det noen her som vet hvordan?

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ring 05050 (netcom kundetelefon) og de vil låse den opp for deg, bare å oppgi IMEI nummeret og telefon nummeret til kompisen din. Gjorde dette selv for et par dager siden. Problemet er bare at den enda ikke har blitt låst opp, så jeg vet ikke om det pleier å ta så lang tid eller om det har skjedd noe feil hos netcom. Noen som vet?

Lenke til kommentar

Hvis det er snakk om å få selve telefonen til å åpne (ikke simkort) så får du jo bare spørre han/hun som har lagt inn denne koden!EDIT! Når jeg ringte telenor for åpning så tok dette ca. 10 min fra jeg ringte til telefonen var låst opp.

Endret av C-angel
Lenke til kommentar

Hvis det er snakk om å få selve telefonen til å åpne (ikke simkort) så får du jo bare spørre han/hun som har lagt inn denne koden!EDIT! Når jeg ringte telenor for åpning så tok dette ca. 10 min fra jeg ringte til telefonen var låst opp.

Var det en Iphone du åpnet? For åpning av Iphone er forskjellig fra andre telefoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...