Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fittefaen!!!!

Får kun dritt i care package, men nå fikk jeg attack dogs.

Stikker en plass der jeg tror ingen er, men såklart camper det en kuk i buskene og tar care packagen :mad:

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Fittefaen!!!!

Får kun dritt i care package, men nå fikk jeg attack dogs.

Stikker en plass der jeg tror ingen er, men såklart camper det en kuk i buskene og tar care packagen :mad:

:!:

Gjest Slettet-GlDE6z
Skrevet

Angående det headsettet jeg skal kjøpe, (Turtle Beach PX21.) funker det og ha det på playstation og høre ingame lyden der, og i tillegg ha det på datan å høre på skype.

Skrevet

hvorfor ikke bare slutte å bruke cp da?

Fordi det er en sjangs å få dogs/gunship i en killstreak av 5. men man får klart mer spy plane eller ammo.

Skrevet

hvorfor ikke bare slutte å bruke cp da?

Fordi det er en sjangs å få dogs/gunship i en killstreak av 5. men man får klart mer spy plane eller ammo.

Hardline pro :)

Gjest Slettet-GlDE6z
Skrevet

Rekorden min er 29 med en fyr til. Problemet var at jeg måtte gå :(

Skrevet

Digg med Zombie Mode! :D

Daua på lvl 26 men kunne kommet mye lenger. Forstår at tiden er et problem når man setter seg ned klokka 8 og neste gang man ser på klokka er den 11 :p

Gjest Slettet-GlDE6z
Skrevet

Kan absolutt alt av strategier, triks og skjulte ting på første banen. Har oppgradert nesten alt i tillegg..

Gjest Slettet-GlDE6z
Skrevet

Når du teleporterer, når du er på vei tilbake igjen fra det oppgraderingsrommet er det mulig og finne max ammo i et rom du kommer i før du er tilbake igjen der du spawnet i begynnelsen. Det er derimot lite ofte at du finner en max ammo der, men det er verdt noen forsøk. Ellers kan du kjøpe upgraded ammo til f.eks MP5K.

Gjest Slettet-GlDE6z
Skrevet

Okei, kanskje litt dårlig forklart. Nå du blir teleportert vekk fra oppgraderingsrommet kommer du til et random rom i ca 5 sek. Enten ett soverom, ett legerom ett kontor og noe annet. I de rommene kan du finne video taper som du kan ta i en sånn video fremviser i oppgraderingsrommet. Eller du kan finne: Nuke, Sale, Insta kill, Ammo og double xp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...