Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gått fram 30 plasser siden igår, med dette tempoet får jeg billett om 50 dager (jada, matte er gøy) - oh joy!

Endret av Zodihax
Skrevet (endret)

Hvis jeg har regnet riktig, og gjennomsnittet hver person kjøper er 2,5 billetter, må man være på plass nummer 1345 eller lavere..

Skulle gjerne vært 500 plasser lenger frem, jau.

Endret av liiland
Skrevet

Køen går alltid så tregt i starten. Når de 72 timene de første folkene har på seg har gått over går det mye raskere.

Nei, den går aldri så tregt i starten. Aldri har jeg opplevd maken til hengemyr. Selv Billettservice var raskere! *hytte med neven*

Skrevet

Vet ikke hvor jeg har det fra, men noe sier meg at TheMartine savner PTN... :roll:

Å fyttigrisen, brukt rundt 2 timar på å lese igjennom alle 110 sidene :blush:

Haha, du gjorde det faktisk også ja. :p Creds. ;P

Du da, har du lest noko? :p

Nope. :p Bare poppet inn her jeg. ;P

Skrevet

Samma når man kjøper billett da, er nesten nr 2000 i kø men null stress i kjeledress som jeg sier!

TG er ikke før påske så har da litt tid igjen enda..

Skrevet

Da har jeg søkt crewplass i håp om at jeg ihvertfall sikrer mitt inntog på TG via det :)

Hva har du søkt?

Event:Game som admin i Fifa11 compo, KANDU ChillOut og Crewcare :)

Skrevet

Samma når man kjøper billett da, er nesten nr 2000 i kø men null stress i kjeledress som jeg sier!

Det er stress fordi noen (som meg) skal bort i ukesvis når jula kommer, og da har noen (som meg) dårlig tilgang på internett. Så om jeg ikke får kjøpt billett før jeg reiser, kan det virkelig gå ille. Skikkelig fatalt, altså.

Skrevet

Det er stress fordi noen (som meg) skal bort i ukesvis når jula kommer, og da har noen (som meg) dårlig tilgang på internett. Så om jeg ikke får kjøpt billett før jeg reiser, kan det virkelig gå ille. Skikkelig fatalt, altså.

Da er man inne på det med prioriteringer, skal ikke være kverulant med sånn er det bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...