Gå til innhold

Glad for å være gutt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

epic bra tråd :) selv er jeg gla for at eg aldri kommer til og bli voldtatt lol ;) eg ar mann ;)

 

Har du hørt om fengsels voldtekt? Der blir du bundet fast i gulvet foran sengen i cella så blir det sex! Der en svær neger kjører kuken oppi ræven din.

Lenke til kommentar

Hvordan kan kort hår være upraktisk?

 

Mange jenter/kvinner som får ryggproblemer og må ta plastikkoperasjon for å gjøre puppene mindre.

 

Noen jenter må det, men tror nok ikke det gjelder flertallet av jenter. Nå er jeg jente selv og kjenner faktisk ingen som har måtte ta en slik operasjon. Men det er klart, må man gjennom noe slikt er det kjipt, men det er ikke noe som rammer de aller fleste jenter.

 

Og for meg var kort upraktisk fordi det måttes klippes ofte - noe som jeg syntes ble dyrt i lengden, håret mitt vokser fort og det førte til at jeg måtte til frisøren hver sjette uke.(..) Kjæresten har forøvrig litt av det samme "problemet", hvor hans hår vokser veldig raskt og må klippes svært ofte for å holde den korte lengden. I tillegg så var det var få muligheter til variasjon og det var rett og slett en ubeskrivelig kjedelig klipp. Sånn sett er jeg veldig glad for å være jente, hvor jeg kan enten bare sette det opp om det er i veien, eller ha det ned/stæsje det om jeg må pynte meg.

Lenke til kommentar

Hvis en gutt sitt hår vokser raskt og må klippes ofte for å holde det kort, kan man ta hele ragget med maskin. Billig og effektivt.

 

Men nå har ikke kjæresten min lyst til å ta alt med en maskin, og ærlig talt kler han det også best når håret ikke er helt snaut. Dvs kort, men ikke helt bart.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Og for meg var kort upraktisk fordi det måttes klippes ofte - noe som jeg syntes ble dyrt i lengden, håret mitt vokser fort og det førte til at jeg måtte til frisøren hver sjette uke.(..) Kjæresten har forøvrig litt av det samme "problemet", hvor hans hår vokser veldig raskt og må klippes svært ofte for å holde den korte lengden.

 

Håret mitt vokser også fort. Løsningen er enkel: gå over med maskin en gang i blant. Billig og greit. Mange forskjellige sveiser får jeg og, har faktisk over 20 stykker å velge mellom; alt fra 0 til 21mm.

Lenke til kommentar

Håret mitt vokser også fort. Løsningen er enkel: gå over med maskin en gang i blant. Billig og greit. Mange forskjellige sveiser får jeg og, har faktisk over 20 stykker å velge mellom; alt fra 0 til 21mm.

 

Jeg tror nok ikke man får noen til å røre kjæresten min med en slik maskin. Og det skjønner jeg. For enkelte er håret hellig, det må gjøres av noen som faktisk kan det.

Lenke til kommentar

Ikke skipp mensen hver gang, det kan ødelegge kroppen din ^^

Det finnes p-piller som "naturlig" gjør at en ikke får mensen. Dessuten så ligger prevansjonen med p-piller blant annet i at de hindrer eggløsning, som igjen gjør at mensen strengt tatt ikke er nødvendlig. :ermm:

 

 

Men jeg må si at jeg misunner kjæresten litt som tar håret med maskin - fort og gæli. Heldigvis har jeg venninner som kan klippe, så frisørbesøk er ingen stor utgiftspost akkurat, men innimellom hadde det vært mest praktisk med kort hår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...