Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Overraske en jeg liker, bukett eller roser?


Gjest gave

Anbefalte innlegg

Har god kontakt med ei, men det er dessverre litt "avstands-greie".

 

Snart bursdag, og tenke å få levert noen blomster for å overraske, men hva burde jeg velge:

En bukett eller noen roser?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har en del uskyldig flørting mellom oss..og vi har avtalt å møtes om noen uker.

Budskapet: at jeg er interessert i henne, men vil ikke virke helt på jorde heller :p

Lenke til kommentar

Hehe, å plukke blomster blir nok litt vanskelig. Tviler på at de ser bra ut når de kommer fram hehe.

 

Hva kan oppfattes som romatisk, men samtidig ikke for mye i tilfelle hun ikke føler det på samme måte?

 

F.eks 5 røde roser eller en fargerik bukett.

Hvis bukett så var tanken å fiske litt etter hennes yndlingsfarger :)

Lenke til kommentar

Hva med å kun sende én rose? Det føler jeg er mer "mystisk" og flørtende på et vis, enn å sende en svær bukett. Og noe annet enn roser synes jeg kanskje blir litt... for gammeldags, kanskje. Men jeg er jo ungdom, mulig du er litt eldre enn meg. En svær bukett forbinder jeg med ekteskap, "unnskyld for at jeg var utro" og slike ting. LIker idéen med blomster, men tror fort det kan bli for mye, noe du altså prøver å unngå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

åååh jeg kjenner denne :)

 

du vil vite om hun liker deg men du vil ikke ta sjansen itilfelde hun ikke liker deg. Det er den magiske formelen som alle vil ha men ingen har. Fordi den finnes ikke.

 

Det er som professoren sier, du må ta sjansen, Da vil ikke en vanlig bukkett blomester gjøre susen. Det er ikke romantisk, det er bare fint gjort.

 

Jeg støtter sitronsaft sitt forslag, en enkel rød rose og kanskje en liten lapp ala "hei søta:)" Det ville hvertfall jeg gjort vist jeg skulle sendt blomster og var i din situasjon.

 

En bukkett roser sier "jeg er forelsket ideg" (noe som ofte virker skremmende på motparten) en enkel rose og en sjarmerende lapp legger mer grunnlaget for "jeg synes du er nydelig, her har du en rose" :) hahaha noe sånnt.

Endret av loffen90
Lenke til kommentar

En enkel, RØD rose føler jeg at blir veldig intimt. Hadde jeg fått det (fra noen som ikke er AP`er ) så hadde jeg tatt det som at han VIRKELIG er interesert. Eller, jeg ville aldri gitt ei enkel rød rose til en jeg ikke var sammen med. Det symboliserer kjærlighet osv... Mens vakre blomster som ikke er sånn "statoil" bukett er faktisk fint. En gutt sender jo ikke buketter med blomster til hvem som helst. Slik er liksom ikke dagens ungdom...

Lenke til kommentar

Da blir det en rose :)

Elegant, litt romantisk og viser at jeg tenker på henne.

 

Må bare sjekke opp om det går ann å få sendt opp et eget kort som de kan legge ved :)

 

Noen som har erfaring med å bestille blomster og få det levert f.eks. i en annen by?

Lenke til kommentar

Du bare velger deg en blomsterbutikk, gjerne den som er nærmest dama, da det kan bli dyrere jo lenger de skal frakte blomsten. Du sier hva du vil ha, at du vil ha kort til, og hva som skal stå på det. Også sier du fra om når (sånn omtrent) du vil ha den levert. De kan nok uansett hvilken arbeidsdag du velger, men viss du vil ha den levert fredag 1450 så kan det hende de mener du er litt kravstor :roll:

 

Men altså, å få levert ei rose? Frakta kommer til å koste mer enn blomsten! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...