Gå til innhold

Førsteinntrykk: Huawei S7 Tablet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne utgår allerede for min del, hvilken tulling var det som tenkte at resistiv skjerm, der er lurt det.

 

Man trenger ikke presisjon, hvis det er noe man ikke kan gjøre enkelt med fingrene. Så er den ubrukelig. Tanken med surfebrett er jo å enkelt kunne ligge i sofaen og klikke seg fram på webben, iallefall for meg.

 

Resistiv skjerm = kan ikke legge glass eller lignende over for å beskytte den, noe som også betyr enkel å knuse, mindre brukervennlig.

 

Nei, må si at dette minner meg om en flopp, allerede før jeg har sett den, synd... for jeg hadde høye forhåpninger. At den ikke ser ut i måneskinn hjelper heller ikke på førsteintrykket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Nydelig Siemn, Terga 2 :love:

 

Men den blir nok dyr, også egnet til andre formål enn bare web, her snakker vi også spillmaskin. Skal man bare ha web/småapplikasjoner så kan man sikkert kjøpe 5 slike til samme prisen :p

 

Under 3000 sier multicom, sist jeg sjekket kostet en iPad mye mer :ermm:

Mener enig at den du linket til er nok hvis du vil surfe på nettet :yes:

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar

Denne eller hvilken som helst liknende dings som kjører Android virker utrolig spennende. Jeg har lyst på slik for å bruke den som fjernkontroll til media-PCen. PC-en kjører Ubuntu. Noen som vet hvordan mulighetene er for en slik fjernstyring? Helst egne Android-programmer, men VNC går vel det også. Kan sikkert programmere noe selv også, så lenge det ikke innebærer å sette seg inn i kompliserte nettverksprotokoller og enorme API-er.

Lenke til kommentar

Denne eller hvilken som helst liknende dings som kjører Android virker utrolig spennende. Jeg har lyst på slik for å bruke den som fjernkontroll til media-PCen. PC-en kjører Ubuntu. Noen som vet hvordan mulighetene er for en slik fjernstyring? Helst egne Android-programmer, men VNC går vel det også. Kan sikkert programmere noe selv også, så lenge det ikke innebærer å sette seg inn i kompliserte nettverksprotokoller og enorme API-er.

 

xbmc har egen fjernkontroll (over wifi) app i android market. Fungerer helt supert med ubuntu :thumbup:

Har også sett en VLC app, men den har jeg ikke prøvd.

 

I tillegg erRemoteDroidet supert program om du til bruke mobilen(nettbrettet) som touchpad og mus :)

Lenke til kommentar

xbmc har egen fjernkontroll (over wifi) app i android market. Fungerer helt supert med ubuntu :thumbup:

Har også sett en VLC app, men den har jeg ikke prøvd.

 

I tillegg erRemoteDroidet supert program om du til bruke mobilen(nettbrettet) som touchpad og mus :)

Takk for svaret! Har ikke prøvd xbmc enda da jeg egentlig er litt usikker på om det er en frontend-løsning jeg trenger. Pr i dag bruker jeg media-PCen som en helt vanlig PC, mest fordi jeg bruker PCen mye til nettsurfing. Kjøper jeg en sånn nettfjøl faller nok det argumentet bort, så kanskje jeg skal gi xmbc en sjanse likevel :)

 

RemoteDroid virket som en kul greie, men tror kanskje et tastatur som Logitech diNovo Mini blir litt mindre slitsomt i lengden.

Lenke til kommentar

Ser den vil støtte USB? Hvordan vil dette fungere med Adroid? Kan jeg feks. bruke mitt mobile bredbånd fra Telenor? Det hadde nemlig vært interessant.

 

Men regner med at dette blir problematisk, da slikt ikke blir støttet.

 

Har jeg rett?

 

Hmm... hvis du har mobilt bredbånd fra Telenor så er det vel bare å bruke simkortet som du bruker der i denne.... Skal ikke være mer hokuspokus enn det

Lenke til kommentar

Så har dere noen secret information om hvilke forhandlere som får den inn den 6? Da forhandlere jeg har vært i kontakt med sier tidligst 8. men muligens utsatt til 16. Noe som er 10 dager forskjell :-)

Det er eksklusivt på Elkjøp og Lefdal i første omgang, og da er offisiell salgsstart 6. august. Men det blir nok noen dager senere på mange av disse butikkene likevel, da vi fikk oppgitt at 6. august blir litt "på håret". Vi ble også informert om at Tele2 har meldt interesse "og vil selge den for uten tusenlappen med abonnement". Tele2 blir altså trolig den neste som får den inn etter Elkjøp og Lefdal.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...