Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

KTM 125 EXC 2 personer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ktm 125 exc som er registrert for en person, men har sett mange som er registrert for to.

 

Hva må til for at jeg får registrert min for to? Godkjente fothvilere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å huske at det er 08-modellene og senere som er reg. for to. Tror dempinga er stivere på 08- for å bli godkjent for to :)

 

Fikk svar fra vegvesenet i dag:

 

En forutsetning i tillegg til fothvilere, er at det er nok nyttelast og bøyle/stropp til å holde i for passasjer!

 

Da må jeg i såfall ha stivere demping da..

  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg har en ktm 125 exc som er registrert for en person, men har sett mange som er registrert for to.

 

Hva må til for at jeg får registrert min for to? Godkjente fothvilere?

 

 

 

hei har tenkt å kjøpe en KTM 125 men lurer på om den starter hele tiden og om den går godt?

Endret av spotify96
Skrevet (endret)

Jeg har en ktm 125 exc som er registrert for en person, men har sett mange som er registrert for to.

 

Hva må til for at jeg får registrert min for to? Godkjente fothvilere?

 

 

 

hei har tenkt å kjøpe en KTM 125 men lurer på om den starter hele tiden og om den går godt?

 

 

Trenger nok ikke å poste samme 7 ganger.

 

Men det er umulig å si, det kommer an på åssen motor er behandlet, hvor gammel osv.

Endret av mwftw
  • 4 uker senere...
Skrevet

Som alle andre motarder og crossere så har den mer vedlikehold enn tur/r-sykler.

 

Feil.

 

Er ikke at det er en enduro/motard som gjør at den trenger mer service, men er motoreffekten.

En crossermotor trenger mer vedlikehold siden den gir ut så eksremt mye mer enn det en vanelig veisykkel gjør.

 

Jeg kjører SM, en Yamaha DT 125 X. Den holder like langt som andre veisykkler som er 2takt.

Det er motoren, ikke hvilken sykkel det er som bestemmer levetid.

Skrevet

Jeg vet jo det da

 

Jeg snakket om sykler i en litt annen klasse.

Mener såklart sykler som henter ut mye effekt av liten og lett motor.

Skrevet

Som alle andre motarder og crossere så har den mer vedlikehold enn tur/r-sykler.

 

Feil.

 

Er ikke at det er en enduro/motard som gjør at den trenger mer service, men er motoreffekten.

En crossermotor trenger mer vedlikehold siden den gir ut så eksremt mye mer enn det en vanelig veisykkel gjør.

 

Jeg kjører SM, en Yamaha DT 125 X. Den holder like langt som andre veisykkler som er 2takt.

Det er motoren, ikke hvilken sykkel det er som bestemmer levetid.

 

jeg har planer om å kjøpe meg en husqvarna125cc eller en KTM 125EXC som nevnt i i tråden. det vill si da at siden jeg har lite peiling på å skru sykkel eller noe annet for den saks skyld burde holde meg unna 125 sykler som utgjør en god del Hester som crossere som kjent gjør?

Skrevet

Som alle andre motarder og crossere så har den mer vedlikehold enn tur/r-sykler.

 

Feil.

 

Er ikke at det er en enduro/motard som gjør at den trenger mer service, men er motoreffekten.

En crossermotor trenger mer vedlikehold siden den gir ut så eksremt mye mer enn det en vanelig veisykkel gjør.

 

Jeg kjører SM, en Yamaha DT 125 X. Den holder like langt som andre veisykkler som er 2takt.

Det er motoren, ikke hvilken sykkel det er som bestemmer levetid.

 

jeg har planer om å kjøpe meg en husqvarna125cc eller en KTM 125EXC som nevnt i i tråden. det vill si da at siden jeg har lite peiling på å skru sykkel eller noe annet for den saks skyld burde holde meg unna 125 sykler som utgjør en god del Hester som crossere som kjent gjør?

 

Grei nok mekanikk, men ville ikke hatt en fulleffekt 125cc cross-lett som førstesykkel. Den er sterk og lett altså ;)

 

Mekankken er isegselv enkel, men det som må gjøres henholdsvis "ofte" er oljeskifte og stempelbytte. De krever ganske mye vedlikehold for å holde seg glade og fornøyde :new_woot:

Skrevet

Som alle andre motarder og crossere så har den mer vedlikehold enn tur/r-sykler.

 

Feil.

 

Er ikke at det er en enduro/motard som gjør at den trenger mer service, men er motoreffekten.

En crossermotor trenger mer vedlikehold siden den gir ut så eksremt mye mer enn det en vanelig veisykkel gjør.

 

Jeg kjører SM, en Yamaha DT 125 X. Den holder like langt som andre veisykkler som er 2takt.

Det er motoren, ikke hvilken sykkel det er som bestemmer levetid.

 

jeg har planer om å kjøpe meg en husqvarna125cc eller en KTM 125EXC som nevnt i i tråden. det vill si da at siden jeg har lite peiling på å skru sykkel eller noe annet for den saks skyld burde holde meg unna 125 sykler som utgjør en god del Hester som crossere som kjent gjør?

 

Grei nok mekanikk, men ville ikke hatt en fulleffekt 125cc cross-lett som førstesykkel. Den er sterk og lett altså ;)

 

Mekankken er isegselv enkel, men det som må gjøres henholdsvis "ofte" er oljeskifte og stempelbytte. De krever ganske mye vedlikehold for å holde seg glade og fornøyde :new_woot:

 

hva har man ikke forums til:) jeg har erfaringer med 125 crosser fra før som morro sykel men aldri mekka selv, det har jeg hatt en annen til å gjøre for meg men han har nå flytta så :( tror ikke krafta skulle være noe problem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...