Gå til innhold

Macbook Pro 2,4GHz og 2,66GHz, er det noen fysisk forskjell?


Anbefalte innlegg

Men hva hvis vi sier at jeg skal kjøpe noe annet enn Mac da, bare for å vurdere det? Jeg skal IKKE ha HP! Er det noen brukbar Acer som fungerer bra til gaming og likevel har bra batteritid? Har sett at Samsung også har laget bærbare pc'er, er disse noe bra til en sånn oppgave mon tro? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hva hvis vi sier at jeg skal kjøpe noe annet enn Mac da, bare for å vurdere det? Jeg skal IKKE ha HP! Er det noen brukbar Acer som fungerer bra til gaming og likevel har bra batteritid? Har sett at Samsung også har laget bærbare pc'er, er disse noe bra til en sånn oppgave mon tro? :)

 

Gå for Mac du ;) Vær obs på at "ti timer på ett bateri" gjelder ved laveste skjermstyrke, ikke opplyst tastatur og kun ved bruk av nettet.

 

Men hva hvis vi sier at jeg skal kjøpe noe annet enn Mac da, bare for å vurdere det? Jeg skal IKKE ha HP! Er det noen brukbar Acer som fungerer bra til gaming og likevel har bra batteritid? Har sett at Samsung også har laget bærbare pc'er, er disse noe bra til en sånn oppgave mon tro? :)

 

Gå for Mac du ;) Vær obs på at "ti timer på ett bateri" gjelder ved laveste skjermstyrke, ikke opplyst tastatur og kun ved bruk av nettet.

Lenke til kommentar

Du mener det ja :) Ser ut som det blir slik også. Skal høre med noen lokale forhandlere om de kan gi meg et bra tilbud, men tviler på at noen kommer til å gi så bra rabatt som studenttorget.no som du tipset om :)

 

Eneste billigste på nettet er it24.no, men da må du leve med klistremerker på tastaturet :(

Lenke til kommentar

Men hva hvis vi sier at jeg skal kjøpe noe annet enn Mac da, bare for å vurdere det? Jeg skal IKKE ha HP! Er det noen brukbar Acer som fungerer bra til gaming og likevel har bra batteritid? Har sett at Samsung også har laget bærbare pc'er, er disse noe bra til en sånn oppgave mon tro? :)

Acer TimelineX har HD 5650, som utklasserer det du bruker i Mac-en.

 

Ift. HP - ENvy 14, som jeg foreslo, er ikke en standard dv-xxxx møkk. Chassiset er i aluminium, tastaturet er herlig, og du får ting som byttbar grafikk, bakbelyst tastatur og en herlig skjerm. Men for all del, det er godt mulig du blir fornøyd med en Mac, bare

1. Vær klar over at du betaler mye mer enn vanlig for spesifikasjonene, og at

2. Om du må kjøre mange programmer som ikke kommer til mac, ie kjøre windows i boot camp, er det bortkasta.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Acer TimelineX har HD 5650, som utklasserer det du bruker i Mac-en.

 

Ift. HP - ENvy 14, som jeg foreslo, er ikke en standard dv-xxxx møkk. Chassiset er i aluminium, tastaturet er herlig, og du får ting som byttbar grafikk, bakbelyst tastatur og en herlig skjerm. Men for all del, det er godt mulig du blir fornøyd med en Mac, bare

1. Vær klar over at du betaler mye mer enn vanlig for spesifikasjonene, og at

2. Om du må kjøre mange programmer som ikke kommer til mac, ie kjøre windows i boot camp, er det bortkasta.

 

Lykke til.

 

HåPløs er møkk uansett modell og kan ikke måle seg med en Mac(book Pro).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...