Gå til innhold

Emirates Cup 2010

Gjest medlem-140898

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-140898
Skrevet

Fartsfull og spennede kamp. Alt i alt så var 1-1 et retferdig resultat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fartsfull og spennede kamp. Alt i alt så var 1-1 et retferdig resultat.

Nuvel. Resultatet betyr ikke all verden, men Arsenal var det beste laget og hadde plenty med sjanser til å avgjøre kampen. At Randall ikke scorer er direkte latterlig, og nok et tegn på at han neppe vil fortsette i klubben lenge. Jeg er svært fornøyd med kampen, minus det lille, ekle flashbacket til fjorårssesongen med slett keeperspill og baklengsmål på dødball. Problemet er i dine hender Wenger, dette kan løses så lett. Ny keeper på Ashburton!!

Skrevet

Fabianski bør ha stått sin siste kamp som førstevalg, han duger ikke og kommer aldri til å gjøre det. Men det er ingen vits i å kutte strupen og blø ihjel etter dette, Benbjo. Vi slipper inn et billig mål etter å ha rævkjørt Milan i lange perioder. Nasri ser glimrende ut, nyervervelsene har innfridd og Cesc, Robin, Bendtner, Denilson, Song, Diaby er ikke med engang.

Jo, men vi skal kunne drepe kampen før 1-1 i det hele tatt kommer. Det har vært et problem lenge og grunnene til at vi tapte mot Wigan og BB i slutten av forrige sesong. Vi klarer rett og slett ikke sette spikeren i kista. Bendtner og Denilson er sannsynligvis ikke førstevalg, men vi savner Cesc og Robin. Milan stilte også med en del jalla spillere.

Skrevet

Vi burde helt klart satt både 2 og 3 før Milan fikk sitt mål, og måten målet i mot kom på var en måte jeg håpte vi skulle se mindre av denne sesongen.

Fabianski har vel vist lenge før i dag at han ikke duger, og Randall kan vel snart finne seg en ny arbeidsgiver.

Er uansett ikke så pessimist som andre her, og synes i det store og hele vi virker godt forberedt på en ny sesong.

Ny keeper og en hodesterk forvarer inn før seriestart og dette kan bli veldig bra :)

Gjest medlem-140898
Skrevet

Wenger sa at Almunia kommer til å spille imorra. Så vi tok feil, da vi alle trodde at han kommer til å forlate oss :p

Skrevet

Fikk ikke sett kampen igår grunnet visse tekniske problemer i levra, men regner med at jeg ser dagens kamp. Finnes det ingen lovlige måter å se kampen på eller?

Skrevet

Fikk ikke sett kampen igår grunnet visse tekniske problemer i levra, men regner med at jeg ser dagens kamp. Finnes det ingen lovlige måter å se kampen på eller?

Jo, registrere deg på Bet365

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...