Gå til innhold

Ekstern hardisk > 1.000,-


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er på jakt etter en ekstern hardisk til under 1.000,- Den skal brukes sammen med en laptop og kommer til å holde forskjellige modeller, animasjoner og filmklipp samt musikk og større discimage-filer.

 

 

Hva er det trygge valget som gir mest for pengene med tanke på driftssikkerhet, ytelse og lagringsplass?

 

Hilsen

Øystein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror m6500 har eSata-port. Ser hvertfall slik ut her:

http://www.dell.com/downloads/global/products/precn/en/precision-m6500-spec-sheet.pdf

(se under chassis-delen)

Jeg prøvde å bruke prisguiden for å finne noen alternativer til deg, men jeg gav opp. Den nye versjonen av prisguiden er umulig å bruke. :wallbash:

Lønner seg vel stort sett å holde seg til "store" og kjente produsenter som Western Digital, Lacie, Seagate etc.

Selv så har jeg (dvs. dama har) en Verbatim 1TB eksterndisk med USB og eSata. Jeg/vi er svært fornøyd med den, men jeg kan ikke si om de generelt sett er gode. Eneste jeg vet er at det var en drøm å komme over på eSata etter tidligere bare å ha hatt eksterndisk med USB. Plutselig gikk ting mye raskere. Bruker den til backup så blir en del store filoverføringer. Var nesten uvandt å få ting unnagjort på en halvtime i stedet for to timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...