Gå til innhold

Alt om Iphone 4-lanseringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg forstå det sånn at vi som er netcom-kunder får 32GB på fredag via expert i Stavanger? Eller hvertfall at det ikke er bekreftet at vi ikke får...?

 

32 GB-utgaven av Iphone skal etter det vi har grunn til å tro ikke være i bestilling noen steder i Expert-systemet. Foreløpig er det kun 16 GB-varianter som er i bestilling over hele linjen. Vi har fortløpende kontakt med Telenors og Netcoms pressekontakter, men disse er foreløpig ganske tilbakeholdne med informasjon. Flere steder sies det at forhandlingene (ennå) ikke er sluttførte, til tross for at vi nå kun er halvannet døgn unna salgsstart.

 

Pressemeldinger skal være rett om hjørnet, slik vi forstår. Vi holder øye med innboksen :)

Lenke til kommentar

Kan jeg forstå det sånn at vi som er netcom-kunder får 32GB på fredag via expert i Stavanger? Eller hvertfall at det ikke er bekreftet at vi ikke får...?

 

32 GB-utgaven av Iphone skal etter det vi har grunn til å tro ikke være i bestilling noen steder i Expert-systemet. Foreløpig er det kun 16 GB-varianter som er i bestilling over hele linjen. Vi har fortløpende kontakt med Telenors og Netcoms pressekontakter, men disse er foreløpig ganske tilbakeholdne med informasjon. Flere steder sies det at forhandlingene (ennå) ikke er sluttførte, til tross for at vi nå kun er halvannet døgn unna salgsstart.

 

Pressemeldinger skal være rett om hjørnet, slik vi forstår. Vi holder øye med innboksen :)

 

Gjerne ikke expert å elkjøp..

 

Men sitter med en 32gb i hånda nå, så?

 

Med andre ord kommer 32gb for salg i norge på fredag.. Hvor? Det får du finne ut ;)

Lenke til kommentar

Ganske drøyt hvor høy prioritering iPhone-lanseringen får i media

Denne eksponeringen skyldes genial markedsføring samt hyppig omtale fra de som gleder seg som små barn til å få dette nesten overjordiske underverket mellom hendene.

 

Men å stå i kø natterstid pga av en telefon? Det er det som gjør det hele så morsomt! :!:

Lenke til kommentar

To spørsmål:

a: Noen som vet om nattåpne butikker i Kristiansand?

b: jeg må bruke mitt gjeldene telenor abb videre og har ikke vært lur nok til å bestille microsim, kan de flytte mitt gjeldene abb over på ett microsim? Hvis ikke, og jeg må selv "lage" ett microsim og fucker opp alt. Kan butikker lage nytt "vanlig" sim til meg, eller må jeg vente til Telenor sender ett?

 

Takker!

 

Du kan lage et microsim selv, bare følg videoer på youtube. Du kan dra til en butikk å de vil lage et microsim til ditt abonoment. Klarer du å ødelegge simkortet ditt, så kan en forhandler av din operatør lage et nytt simkort til deg på stedet, enten det er microsim eller vanlig, forutsatt at de har simkort i butikken, noe de aller fleste har :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er greia med kun 16GB modellen??!

Hvorfor i allverden skal det kjøres en "stor" nattåpent event, om de ikke skal tilby "alle" de forskjellige modellene engang?

 

Virker rett og slett patetisk om du spør meg, og jeg håper INDERLIG at de kommer med en offisiell liste over hva som faktisk vil være tilgjengelig i god tid før folk må vurdere å komme seg bortover for å stå i kø!

 

 

Det er under lavmål om vi faktisk må stå i kø helt uvitende om de faktisk kommer til å selge iPhone 4 32GB Sort eller ikke?

 

 

Hva med de andre som har nattåpent:

 

- Elkjøp Express Bogstadvien

- Elkjøp Express Karl Johan

- Expert Klingenberg

- Telebutikken Byporten

- Telehuset Majorstua

Har dere hørt noe om hva de kommer til å tilby på sine nattåpen salg?

Har forsøkt å kontakte de fleste, men enten er det ikke svar å få, eller så kommer jeg bare i kontakt med en sommervikar som ikke engang aner hva jeg snakker om!

Tror nok det er enklere for Amobil og sniffe opp litt mer verdifull informasjon om dere forsøker!

For jeg steller meg i kø på den butikken som faktisk kan tilby det jeg ønsker, nemlig 32GB! iPhone 4.

Hadde tenkt til å stå utenfor Expert Klingenberg, men om de er dumme nok til å kun selge iPhone 4 16GB, så kan de bare ha det så godt...

Nattåpent salg for iPhone 4, så tar du kun inn 1 av 2 modeller? Virker jo meningsløst?

Kan det være at Netcom og Telenor beholder 32GB modellen selv for salg via nettbutikkene sine, ettersom det tydeligvis er langt færre 32GB utgaver som kommer til Norge i første omgang?

 

 

 

Jeg vil gjerne vite hvordan jeg enklest, lettest og raskest kan sikre meg en iPhone 4 32GB natt til fredag! :)

Lenke til kommentar

Var da en sak på vg som hadde priser igår da..

 

Klarer dessverre ikke hoste opp linken, da det ser ut som den er fjernet siden den ikke dukker opp i søk :S

 

Prisene var vel uansett 5700 ish for 32 og 4900ish for 16

 

Apple sine priser, ikke noen forhandlere sine. Gjenstår å se om de skrur opp siden etterspørselen er der.

 

Sakset denne fra netcoms iphoneblogg:

 

Apple overrasket alle med å annonsere at telefonene kunne kjøpes via offisielle Apple-selgere. "For første gang blir iPhone tilgjengelig uten binding i Norge fra kr 4890.”

iTalk Small koster pt. kr 398 pr mnd. Da skal subsidieringen fra NetCom være nokså god om det skal lønne seg å forlate OneCall!

 

Dette tror jeg er problemet leverandørene nå står overfor om beslutningen om å selge iphone uten abonnement er endelig.

De får ikke laget subsidieringsavtaler som både virker attraktive og som selskapene tjener på.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Sakset denne fra netcoms iphoneblogg:

 

Apple overrasket alle med å annonsere at telefonene kunne kjøpes via offisielle Apple-selgere. "For første gang blir iPhone tilgjengelig uten binding i Norge fra kr 4890.”

iTalk Small koster pt. kr 398 pr mnd. Da skal subsidieringen fra NetCom være nokså god om det skal lønne seg å forlate OneCall!

 

Dette tror jeg er problemet leverandørene nå står overfor om beslutningen om å selge iphone uten abonnement er endelig.

De får ikke laget subsidieringsavtaler som både virker attraktive og som selskapene tjener på.

Problemet med One Call og andre billigabonnement er dyr datatrafikk. Bruker du 500 MB i måneden svarer det seg lett med iTalk abonnement.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...