Gå til innhold

Neste generasjon av faner


Anbefalte innlegg

Det er jo ikke værre enn at Tabs-styresystemet kan være vekk fra brukernes synsfelt nesten hele tiden, og at brukeren kan hente det opp med f.eks. en funksjonstast som ikke er i bruk. Det er nok F-taster og om du har brukt dem opp til noe, så går det sikkert an å finne en tastekombinasjon (behøver 2 eller flere tastetrykk samtidig) for å hente opp skjermbilde som gir deg kontroll over Tabs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg så starten av videoen, tenkte jeg at dette er vel bare snakk om litt smart bruk av vinduer, men det ser ut til at det kan bli temmelig nyttig. Håper virkelig Mozilla får noe flott ut av dette som andre nettlesere kan kopiere i ettertid ...

Lenke til kommentar

Jeg synes også dette var for tungvint.

 

Over engineered. Alt du trenger er en add-on som heter "Tree style tab". Den gjør ALT dette i en velkjent Explorer/Treestyle stil. Intuitivt, velkjent og effektivt.

Takk for tipset! Den virker som en bedre løsning på problemet. :) Bredskjermer med 1280 piksler i bredden eller mer blir også bedre utnyttet på den måten siden fanene tar opp ubrukt plass på siden av en nettside i stedet for over nettsiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...