Gå til innhold

[Løst] Kjøpt spill i USA, kan de brukes i Norge?

TGV

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjopte na nettopp tre spill her i usa. Afro samurai, Virtual Fighter 5 og MGS 4 til 50$ totalt. De er dog brukte!

Men sa kom jeg pa dette med sone-indeling. Kan jeg spille disse spillene nar jeg entrer de i min norske maskin hjemme i europa, eller vil de vare laast?

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

horte en kompis sa na nylig at jeg ikke kunne bruke de. kjopte alle spillene brukt, men vil da tro at de kan entres i ps3 maskinen og funke i Norge

Skrevet

horte en kompis sa na nylig at jeg ikke kunne bruke de. kjopte alle spillene brukt, men vil da tro at de kan entres i ps3 maskinen og funke i Norge

Selve PS3 spillene er sonefrie.

End of story.

Skrevet

hehe nydelig!

gjelder det selve maskinen ogsa? vurderer aa kjope playstation 3 her og ta med hjem til host.

er en del billigere, kan fa en maskin til 200-250 usd

Skrevet

hehe nydelig!

gjelder det selve maskinen ogsa? vurderer aa kjope playstation 3 her og ta med hjem til host.

er en del billigere, kan fa en maskin til 200-250 usd

Eneste du trenger er en annen strømkabel. En standard pc kabel kan brukes, det har eg på min Canadiske PS3 :)

En slik:

post-97018-1281695145,8078_thumb.jpg

Skrevet

Haha, så søtt.

Ja om det er slim så blir det en slik som du linket til.

Vikrer som alt skal være ulikt på slimmen..ikke er det av/på knapp bakpå heller. Hva er vitsen med å ikke ha en sånn liksom, må utav med strømkabelen hver gang en må resette... :thumbdown:

Skrevet

joda, det vet jeg! men selve adapteren er det jeg sikter til. har allerede en adapter, den kan brukes til en ps3 kontakt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...