Gå til innhold

En brukertest-kategori under foto/video?


Anbefalte innlegg

Merk: Dette er en diskusjon splittet ut fra denne tråden: Brukertest /Anmeldelse: Ricoh CX3 av EskeRahn.

 

---

Denne tråden bør absolutt vurderes til kategorien brukerbidrag > brukertester : https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=160

 

Har redigert litt på emnetittelen så unødvendig bruk av store bokstaver er rettet på.

Endret av TSP
La til merknad - Administrator TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne tråden bør absolutt vurderes til kategorien brukerbidrag > brukertester : https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=160

 

Har redigert litt på emnetittelen så unødvendig bruk av store bokstaver er rettet på.

Fint med mig, men hvis I flytter den, så husk at rette peger i 'erfaringer' også, tak :)

 

Vil anbefale jer at tilbyde brug af samme fulde editor som bruges i dette forum til 'erfaringer', så man kan lave lidt mere end bare rå tekst.

Lenke til kommentar

Denne tråden bør absolutt vurderes til kategorien brukerbidrag > brukertester : https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=160

Det burde vel strengt tatt være en egen brukertest avdeling under foto/video?

Ja, eller giver det ikke meget mening at flytte tråden. :no:

 

Men det oplagte ville jo være hvis "Erfaringer" faktisk blev en integreret del af "diskusjon.no", så man fik den fulde editor, med muligheder for links og eksempler. Og folk kunne komme med kommentarer hvis nogle havde skrevet noget forkert. :yes:

Jeg kunne forestille mig at man kun havde overskrift og en karakter under "Erfaringer", og tekstbox blev erstattet af et link til en forum-tråd. Primær-indlæg kunne gerne være underlagt samme regler som erfaringer nu, og tråden skulle altså først vises efter at dette var checket af fx moderator.

Lenke til kommentar

Men det oplagte ville jo være hvis "Erfaringer" faktisk blev en integreret del af "diskusjon.no", så man fik den fulde editor, med muligheder for links og eksempler. Og folk kunne komme med kommentarer hvis nogle havde skrevet noget forkert. :yes:

Jeg tror det blir vanskelig, ettersom artikelene ikke skrives i forum-editoren. Slik jeg har forstått det, så har de et eget verktøy som håndterer artikler, bilder til disse osv. Og den er ikke er en del av selve forum-programvaren.

Lenke til kommentar

Men det oplagte ville jo være hvis "Erfaringer" faktisk blev en integreret del af "diskusjon.no", så man fik den fulde editor, med muligheder for links og eksempler. Og folk kunne komme med kommentarer hvis nogle havde skrevet noget forkert. :yes:

Jeg tror det blir vanskelig, ettersom artikelene ikke skrives i forum-editoren. Slik jeg har forstått det, så har de et eget verktøy som håndterer artikler, bilder til disse osv. Og den er ikke er en del av selve forum-programvaren.

Jamen hvis de under data kan have en kategori "Brukertest" hvor tråden skal godkendes først, så kan det vel også lade sig gøre under foto? Herfra er det eneste der skal ske så at man under erfaringer har et link til denne tråd.

Og så skal der selvfølgelig ændres tilsvarende under "ny erfaring" så den ved klik på et eller andet selv åbner en ny tråd i foto/brukertest kategorien. I stedet for den nuværende tekstbox.

Selvfølgelig bliver godkendelsen en anelse mere bøvlet, ved at tråden først skal accepteres, og derefter erfaringen der peger på denne. Men det kan vel højst være nogle få ekstra klik. :blush:

Lenke til kommentar

Litt treg til å svare.

Jeg kom ikke med en anmodig om å flytte tråden, jeg oppfordret kun trådstarter til å vurdere når den er ferdig å sende den inn som et brukerbidrag :-)

 

At det mangler en slik kategori under Foto-Video er jeg fullstendig enig i.

He he, ja jeg synes at blive ved med at småjustere i den. Det kan vel altid gøres bare lidt bedre eller lidt mere tydeligt. Eller man opdager et nyt hjørne man gerne lige vil fortælle om... :whistle:

Men så længe der ikke er en "brukertest" kategori under foto, ja så er der vel ingen grund til at 'låse' den.

Endelig ved jeg slet ikke hvor/hvordan man sender den ind som "brukerbidrag" :blush:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 år senere...

.

.

At det mangler en slik kategori under Foto-Video er jeg fullstendig enig i.

Tillader mig at vække denne tråd til live igen, for mig bekendt mangler der stadig et sted til denne slags anmeldelser, eller har jeg overset det?

 

Har så købt et F900EXR tænkt som erstatning for CX3 i mellemtiden - og har påbegyndt et review af dette kamera også

 

Umiddelbart vil jeg tro at rigtigt mange brugere der enten er rigtigt glade for (eller rigtigt sure på) en kameramodel de har købt, vil have lyst til at dele deres erfaringer med andre, blot de bliver opfordret hertil.

Problemet med de nuværende "erfaringer" ved hver model er jo at man ikke kan lægge billeder ind, eller formattere teksten, og det er jo lidt begrænset hvad man kan vise uden billeder - rent bortset fra det også kan være noget af en kedelig ørkenvandring at kæmpe sig gennem en længere anmeldelse i ren ensartet tekst, se fx min "erfaring" på det længst hedengangne Ricoh R3 man bliver jo søvnig :sleep: bare man ser den :mrgreen:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...