Gå til innhold

Maxtor, Seagate eller Western?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv har jeg WD og har ingenting å klage over. Du nevnte du hadde noen kabinettvifter... så lenge disse ikke er av det absolutt roligste slaget så vil nok de overdøve en WD harddisk.

Skrevet
Jeg har maxtor, og kan ikke gjøre annet enn å anbefale de på det varmeste

Hvorfor det? Erfaringer fra wd og seagate?

Hvorfor jeg anbefaler maxtor? hva du tror da :roll: ? fordi jeg er fornøyd med dem selvfølgelig, og ja, jeg har faktisk hatt både seagate og wd disker, men er mest fornøyd med maxtor.

Skrevet
Jeg har maxtor, og kan ikke gjøre annet enn å anbefale de på det varmeste

Hvorfor det? Erfaringer fra wd og seagate?

Hvorfor jeg anbefaler maxtor? hva du tror da :roll: ? fordi jeg er fornøyd med dem selvfølgelig, og ja, jeg har faktisk hatt både seagate og wd disker, men er mest fornøyd med maxtor.

:wink: daså

Skrevet

Bare en liten advarsel:

Komplett har gitt meg 3 WD harddisker som ikke fungerer... Kjøpte en som ikke fungerte helt, returnerte og fikk ny - med samme problem, returnerte og fikk ny, som nå viser seg å være feil på også... :evil:

Skrevet
Bare en liten advarsel:

Komplett har gitt meg 3 WD harddisker som ikke fungerer... Kjøpte en som ikke fungerte helt, returnerte og fikk ny - med samme problem, returnerte og fikk ny, som nå viser seg å være feil på også... :evil:

takk for opplysninga...

Skrevet

det kaller jeg uflax når man får 3 disker med nesten samme problem.

Min WD er jeg sinnsykt fornøyd med den er faktisk raskere enn min IBM med 7200rpm selv om wd bare har 5400.

Skrevet
WD støyen er jo helt fæl! Har Maxtor i xboxen og den bråker litt for mye den også! Så Seagaten er den jeg ville gått for!

Du hører ikke WD hvis du allerede har kabinett vifter i pcen sier de :)

Skrevet

Jeg byttet nettop ut min WD800 disk med en Seagate Barracuda 7200.7 som ikke er hørbar. Ikke blir den spesiellt varm heller. En befrielse å bli kvitt den enorme støyen fra WD disken. Vil anbefale Seagate som et meget bra støysvakt alternativ.

Skrevet

Du hører ikke WD hvis du allerede har kabinett vifter i pcen sier de :)

Tro meg.. du hører den lang vei som en konstant skarp susing. Du må ha ekstremt støyende vifter i maskinen for å ikke høre en typisk WD disk.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...