Gå til innhold

Jeg er lei er du?


Lozip

Anbefalte innlegg

2. Mennesker som ikke vet hva de snakker om. Dette forekommer ofte innen for elektronikk. Hondaen skulle hatt sitt eget forum, for han er den eneste jeg har sett som aldri tar feil.

-skal alle kunne allt om elektronikk for å kunne snakke i dette forumet, og hvis man skulle ta feil om en ting, så skal man bli kastet ut. Stakkar alle de 14issene som bare ser opp til oss

 

Akkurat den er jeg ikke helt enig i.

Man skal ikke komme og legge ut i det lange og brede om noe man ikke har peiling på. Tenk om noen ikke retter på det fordi de stoler på deg?

Da kan det gå på pc'en og helsa løs (i prioritert rekkefølge)

 

Selvfølgelig skal du kunne svare på posts men ikke utgi deg for å kunne noe du er helt sikker på. Men man er fortsatt et menneske/nerd Og mennesker (ikke nerder ;) ) gjør feil..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

generelt sett så syns jeg at det er slitene å lese på alt sytingen og klagingen.syns vi skal være glad for at vi har foruma og en plass og henvede oss til,når pc har bootet for siste gang.Og for gudsskyld,la en stakker komme med et inlegg uten at det kommer 90 kverolante piiiiiiiip

som skal rette på ham.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig skal du kunne svare på posts men ikke utgi deg for å kunne noe du er helt sikker på. Men man er fortsatt et menneske/nerd Og mennesker (ikke nerder ;) ) gjør feil..

 

det var egentlig noe sånt jeg mente :)

 

ikke det at man skal snakke ut som om man er ekspert i allt, men spørre og få råd 8)

 

 

våkna kl 5.30 (trodde det var dag) skjønte ikke hvorfor så få var på irc/msn .. skrev post på forum, var drittrøtt, skrev sikkert litt feil :oops:

Lenke til kommentar

1. Mennesker som aldri er fornøyd med noe. Bare klager og syter.

 

2. Masse krig og dævelskap i verden. Muslimer som skal ta knekken på          russere og russere som skal ta knekken på muslinger.  

 

3. Hovedkort som ryker når en kliner sillikon til kr 20 fra biltema på dem.

   Og garantier som ikke gjelder på hardisker eller hovedkort bare fordi

   en har vært kreativ og lagd sin egen personlige computer.

 

4. Kvinnfolk som får alle rettigheter til ungen under samlivsbrudd, mens          mannen er redusert til barnevakt annenhver helg og en gang i uken.

 

5. Den vikgtigste. At det er lang distanse mellom bergen og svinesund og

   dermed bare østlendinger som nyter godt av billig grensehandel.

 

6. Folk som putter ting i microen så det smeller, går på tv-nyhetene

   og advarer andre mot å kjøpe snop, cola og kjæledyr i sverige.

 

min liste 8)

 

1. utenrikspolitikken til usa

2.israel som prøver å knerte alle palistinerne (har jødene egentlig noe å gjøre der? (hinter tilbake til hendelsene midt på 50-tallet)

3.FRP

4.krig (rett og slett)

5.foreldre som maser og gnåler for ingen ting. (hva taper DE på at jeg sitter oppe om natten eller er på lan når jeg har ferie? 8)

6.når det er FORvarmt ute (som nå) slik at min stakkars cpu "svetter"

7.hvis dette landet skal bli så forbanda likestillt , å de snakker om at det MÅ flere kvinner inn i forskjellige stillinger ol. skal de da kaste ut menn fordi det MÅ flere kvinner til? kvinner og menn ER forskjellige og har forskjellige interesser, og ofte vill de ha forskjellige yrker, :yes: . de som gjør jobben best skal få jobben, ikke kaste han/hun ut pga kjønn.

SKAL IKKE MENN OGSÅ FÅ SAMME DE RETTIGHETENE KVINNER HAR DA??

som nevnt over , barneomsorg. nå snakkes det om at de skal få gratis bind/tamponger. Da skal menn få gratis barberhøvvel og barberskum mener nå jeg :evil:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

1. Mennesker som aldri er fornøyd med noe. Bare klager og syter.

 

2. Masse krig og dævelskap i verden. Muslimer som skal ta knekken på russere og russere som skal ta knekken på muslinger.

 

3. Hovedkort som ryker når en kliner sillikon til kr 20 fra biltema på dem.

Og garantier som ikke gjelder på hardisker eller hovedkort bare fordi

en har vært kreativ og lagd sin egen personlige computer.

 

4. Kvinnfolk som får alle rettigheter til ungen under samlivsbrudd, mens mannen er redusert til barnevakt annenhver helg og en gang i uken.

 

5. Den vikgtigste. At det er lang distanse mellom bergen og svinesund og

dermed bare østlendinger som nyter godt av billig grensehandel.

 

6. Folk som putter ting i microen så det smeller, går på tv-nyhetene

og advarer andre mot å kjøpe snop, cola og kjæledyr i sverige.

 

min liste 8)

 

1. utenrikspolitikken til usa

2.israel som prøver å knerte alle palistinerne (har jødene egentlig noe å gjøre der? (hinter tilbake til hendelsene midt på 50-tallet)

3.FRP

4.krig (rett og slett)

5.foreldre som maser og gnåler for ingen ting. (hva taper DE på at jeg sitter oppe om natten eller er på lan når jeg har ferie? 8)

6.når det er FORvarmt ute (som nå) slik at min stakkars cpu "svetter"

7.hvis dette landet skal bli så forbanda likestillt , å de snakker om at det MÅ flere kvinner inn i forskjellige stillinger ol. skal de da kaste ut menn fordi det MÅ flere kvinner til? kvinner og menn ER forskjellige og har forskjellige interesser, og ofte vill de ha forskjellige yrker, :yes: . de som gjør jobben best skal få jobben, ikke kaste han/hun ut pga kjønn.

SKAL IKKE MENN OGSÅ FÅ SAMME DE RETTIGHETENE KVINNER HAR DA??

som nevnt over , barneomsorg. nå snakkes det om at de skal få gratis bind/tamponger. Da skal menn få gratis barberhøvvel og barberskum mener nå jeg :evil:

 

FRP er best da :grumpy:

Lenke til kommentar

Må si at jeg selv kjøpte ALT "casemoddinga" til pc'en ferdig..

Syntes det er tøft, men er ikke SÆÆÆÆRLIG stolt...

Det med at man snakker og snakker om ting man ikke kan er jeg enig i...

Lurer jeg på noe her, spør jeg.. Får ALLTID greie svar :wink: , og anbefaler andre som er det minste i tvil om og spør...

Selv om jeg er relativt "alltid pc" type, syntes jeg du som starta denne tråden skulle heller bekymre deg for hva i _______ Bush tenker når han løser ALT med makt og vold... Burde heller vært utro og styrt med omsorg og medtanke, en og være lojal og sleip :grumpy:

Men kan informere om at jeg skal i det minste kjøpe nytt kabinett og helt sikkert i det minste kjøpe window kit på MP.no...

Lenke til kommentar
hvem er denne "er du" som du er så lei av, egentlig? og burde vi kjenne vedkommende?

 

edit: og hvorfor lurer du egentlig på det?

 

Tror det skulle stått: Jeg er lei, er du?

Så et svar på spørsmålet ditt er da at du faktisk er denne "er du"..

En bedre topic kunne vært: Ting jeg er lei av.

 

Latterlig at folk ikke har lært seg å bruke tegnsetting (riktig).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...