Gå til innhold

antall skudd fra 1 co2 parton?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

jeg har nylig kjøpt en walther cp mod.88 og tenkte at jeg skulle se hvor mange skudd jeg fikk skutt før co2 patronen gikk tom. jeg fikk av 12"magasiner" eller tønner med 8skudd per=96skudd...

 

Hvor mange klarer dere? vet ikke om jeg har mange eller få...

jeg klarer 100 skudd med min sig sauer sp2022

 

jeg har nylig kjøpt en walther cp mod.88 og tenkte at jeg skulle se hvor mange skudd jeg fikk skutt før co2 patronen gikk tom. jeg fikk av 12"magasiner" eller tønner med 8skudd per=96skudd...

 

Hvor mange klarer dere? vet ikke om jeg har mange eller få...

jeg klarer 100 skudd med min sig sauer sp2022

 

jeg har nylig kjøpt en walther cp mod.88 og tenkte at jeg skulle se hvor mange skudd jeg fikk skutt før co2 patronen gikk tom. jeg fikk av 12"magasiner" eller tønner med 8skudd per=96skudd...

 

Hvor mange klarer dere? vet ikke om jeg har mange eller få...

jeg klarer 100 skudd med min sig sauer sp2022
Lenke til kommentar

Men trykket har jo da blitt veldig redusert, jeg bytter patron etter ca 50 skudd

med hvilket våpen?

co2 er jo stabilt flytende på 70 bar hvis jeg husker riktig og vil være det helt til beholderen har tømt seg tilstrekkelig til at stort sett er fylt av gass og ikke flytende Co2 vel.

det som vil påvirke kulehastigheten ellers sånn i forhold til gassen er jo hvor fort den tømmes da beholderen og det rundt blir nedkjølt som gjør at gassen utvides senere og deremd gir mindre "futt"

 

personlig så går det nå fortiden fint å skyte ca 90 til 100 skudd per patron men vis tempen synker vil jeg nok fort havne på 60 eller 70...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...