Marxxx Skrevet 19. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 Hei!! Jeg bare lurte på hvilke andre plasser bortsett fra Microplex kan man kjøpe pyntelister? Trenger de egentlig ASAP, men kan drøye den litt før jeg gjør ferdig casemodden. Ps: Bilder av den ferdige modden kommer. 8) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2003 Lister får du vel tak på en vanlig "malingsbutikk" hvis jeg ikke tar helt feil. Hvis ikke så kan du oppsøke glassmester eller lignede forettninger. De har meget sikkert det du er på utkikk etter. Lenke til kommentar
Marxxx Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2003 Nope. Har gått gjennom flere butikker, men ingen har. Glassmesteren hadde ikke. Lenke til kommentar
atLind Skrevet 20. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2003 Pyntelister må du nok lete lenge etter hos Glassmesteren eller i malingsbutikker... prø Hobby Butikker.. de har mye rart... BTW: Marxxx: Bosted: Salangen Meg og ... hvem er du?? Lenke til kommentar
Marxxx Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2003 Marxxx aka Cyphoon. Noen hobby butikker i nærheten? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 20. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2003 Noen motorsykkel / snøscooterforhandlere i nærheten? De har kantlist til vindskjerm. Lenke til kommentar
atLind Skrevet 23. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2003 nope.. .prøve på finnsnes.. der har de mye rart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå