Gå til innhold

Hva bruker du din båndbredde til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker ganske mye av tiden til å laste ned, har lasta ned ca. 400GB de siste 3 månedene. Kunne lasta ned mer, men så er jeg så heldig å ikke ha mer ledig diskplass :grumpy: det blir ivertfall 2 nye hardisker etter sommerferien :p laster ned mens jegsurfer ca. 18/7 spiller resten :p

 

btw. har 4Mbit NGT

Lenke til kommentar

Jeg lasta ned rundt 5gig i uka med ADSL'en på skolen...

Kjekt å ha brenner i pc'en som står på pulten sin i klasserommet, jah :D :D

 

Edit: Men nå skal det da nevnes at jeg bare har ISDN hjemme også, da, :oops: så jeg hamstrer så mye som jeg kan på skolen 8)

Lenke til kommentar
Men siden jeg stort sett har sett alt som kan sees den siste tiden, er den eneste begrensningen at jeg ikke finner noe spesielt verdt å laste ned =)

Luksusproblem ja

 

Du blir i allefall drittlei av software etter en stund. Lasta ned Windows 2000 Advanced Server for å ikke spille bort båndbredde, men får se etter 2003 denne måned! :-)

Lenke til kommentar
hohohoho

jeg har telenor 1024 ned 256 opp og laster ned filmer på kazaa og fra nettleseren m ca 700kbs MENS jeg spiller CS! SLÅ DEN DERE (m samme linje dah) :D

 

HAHAHAHA :lol::p

 

TOSK!!!!

 

700KBS - er 70kb/s - var det 700KBPS var det noe annet.. kanskje en mistforståelse her..

Lenke til kommentar
Laster ned litt stuff, leser news, litt chat og online spilling - Det som irriterer meg er at hver gang jeg laster ned no så er speeden bra i starten, men så daler den etter ei stund...hvis en download starter på 120kb/s hvorfor i heiteste kan den ikke bare holde seg der isteden for å dale sakte til 70kb/s :roll:

 

704/128 Bluecom

 

pga I.E begynner å laste ned fra det øyeblikket du klikker på linken. Den hastigheten du ser blir derfor feil fordi I.E regner nedlastingen fra det øyeblikket du velger det stedet du vil lagre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...