Gå til innhold

Har flere problemer med vennelisten på Steam?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke uvanlig at vennelistene på Steam er nede i enkelte perioder, det kan for eksempel skyldes oppdateringer eller annet vedlikehold på Steam sine servere. Det kan være svært irriterende, men det beste du kan gjøre er å vente på at det skal ordne seg igjen, noe som kan ta 0-2 timer slik jeg har erfart det.

 

Men det kan hende jeg har misforstått problemet du har med vennelistene? Uantsett jeg sjekket akkurat nå 02:08 og for meg er vennelistene oppe, jeg ser alle Steam-vennene mine der, jeg bruker Steam på Mac akkurat nå.

 

Du kan jo forsøke å restarte Steam-klienten din, hvis du ikke allerede har gjort det.

Lenke til kommentar

Det er ikke uvanlig at vennelistene på Steam er nede i enkelte perioder, det kan for eksempel skyldes oppdateringer eller annet vedlikehold på Steam sine servere. Det kan være svært irriterende, men det beste du kan gjøre er å vente på at det skal ordne seg igjen, noe som kan ta 0-2 timer slik jeg har erfart det.

 

Men det kan hende jeg har misforstått problemet du har med vennelistene? Uantsett jeg sjekket akkurat nå 02:08 og for meg er vennelistene oppe, jeg ser alle Steam-vennene mine der, jeg bruker Steam på Mac akkurat nå.

 

Du kan jo forsøke å restarte Steam-klienten din, hvis du ikke allerede har gjort det.

Du sjekket vennelisten 02:08, og du postet 02:07? :S (off topic sry)

 

Det er nok bare noen oppdateringer eller vedlikehold som du sier ja ;) So, no worry :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...