Gå til innhold

Noen av Akamistene som skal delta på Fotomaraton?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder ikke delta på dette.

 

Dvs er bortreist cry.gif

 

Hvorfor var det ingen som varslet meg tidligere om dette?

 

 

Kommer til å holde meg til eget prosjekt.

 

Til ALLE

 

Følg opp sommerutfordringen til Tomsi42 og Gorgat.

(har nettopp begynt med denne selv.)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Vel overstått?

 

Hva synes folket om arrangementet?

 

Selv synes jeg dette var en morsom opplevelse, fikk sett mange deler av Oslo jeg normalt ikke ferdes i.

 

Synes en del av oppgavene var vanskelig å tolke, ble litt "idetørke" underveis.

 

Stor takk til ildsjelene som står bak dette. Håper dere legger ut mange bilder på nett, vil være lærerikt å se hvordan andre har toket oppgavene.

 

Hilsen #39

Lenke til kommentar

Vel overstått. Det var veldig morsomt. Og litt slitsomt.

 

Er enig at det var en del av oppgavene som var vanskelig å tolke. Jeg gikk sammen med to andre (bl.a. kaian) og det var til stor hjelp da vi kunne inspirere hverandre og hjelpe til å velge ut bilde når det var flere alternativer.

 

BiIldene mine kan dere se her.

Lenke til kommentar

Jeg er kjempeimponert over arrangementet, utrolig godt forberedt og gjennomført.

 

Og det var vanskelig å svare på alle oppgavene, og det ble noen nødplanker og kanskje litt søkte assosiasjoner her og der, men jeg er ikke så verst fornøyd med de innleverte bildene, og kjempefornøyd med faktisk å ha fullført. Stor takk til Liam på helgetur fra Dublin til Oslo og Tomsi42 for strålende følge, hyggelig selskap og mange gode diskusjoner om tolkninger og utvelgelse av keepers!

 

I følge nettsidene til Oslo fotomaraton skal det bli en utstilling me samtlige bilder i 10x15, og sikkert en god del forstørrelser, invitasjon til gratis vernisage kommer vist når det nærmer seg. Det gleder jeg meg veldig til!

 

Min mest positive opplevelse i går var et personlig gjennombrudd i forhold til faktisk å spørre folk om å få ta bilde av dem på forhånd, eller å be om tillatelse til å bruk bilde etter at det var tatt. Bare positive (om enn noe overraskede) reaksjoner på begge deler!

 

Jeg har lagt bilden jeg leverte inn på expono, -kommer til å legge ut flere bilder fra dagen etter hvert, er det andre som har lagt ut sine noe sted?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Førstegangsposter her på forumet, men hva er vel bedre enn å bekjenne sin deltagelse på FotoMaraton? En link til serien finner dere her.

 

Det var spennende og morsomt, men sjelden jeg har vært så sliten i hodet etter "litt" fotografering.

 

Mange kreative bilder er postet her allerede. Jeg likte også spesielt bilde av børsen til "Evig eies kun det tapte".

Lenke til kommentar

Hei.

 

Førstegangsposter her på forumet, men hva er vel bedre enn å bekjenne sin deltagelse på FotoMaraton? En link til serien finner dere her.

 

Det var spennende og morsomt, men sjelden jeg har vært så sliten i hodet etter "litt" fotografering.

 

Mange kreative bilder er postet her allerede. Jeg likte også spesielt bilde av børsen til "Evig eies kun det tapte".

Det er ingen dum måte å vise seg frem på dette. Morsomt å se at her kommer det nok en vri på temaene. Har sansen for Kjærleikens trikkereiser.

Lenke til kommentar

Det var et kjempearrangement, lenge siden jeg har blitt pushet såpass på det krative :thumbup:

 

Gleder med til å se flere bidrag

 

Får vel legge ut en link til min tolkning også, jeg tolket like mye undertemaene som hovedtemaene :D

 

Her er mitt bidrag

 

http://www.flickr.com/photos/21488898@N03/sets/72157624783022368/with/4917352134/

 

Oslo Fotomaraton

Endret av kernelb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...