Gå til innhold

Favoritt-våpen på Modern Warfare 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De jeg bruker fortiden (og de jeg syntes er best) er:

 

M16 med Grenade Launcher

Spas-12 med grip

 

Claymore

Stun

 

Scavenger Pro (genial når du har claymore)

Danger Close Pro (fantastisk bra med granade launcher, predator og AC130)

Commando Pro

 

 

Scar-H med silencer og Holographic

M1014 med red dot og silencer (kun fordi jeg ikke har fått grip enda, "trener" den

 

Claymore

Stun

 

Bling Pro

Stopping Power Pro

Commando Pro

 

Scar-H med heartbeat og silencer(SnD klasse)

Spas-12 med silencer og grip

 

Claymore

Stun

 

Bling Pro

Stopping Power Pro

Ninja

 

 

Elsker også 1887 men har ikke unlocked den enda, liker også RPD men har ikke klasse for den :)

Lenke til kommentar

MP5K med silencer :love: Er så lei av ump så ville prøve meg litt på MP5K. Den er bare best med Rapid fire når du noscoper!

 

Prøvde meg litt med usp.45, Fekk så sjukt med kill! I går fekk jeg en score på 65-12 med bare pistol!!!

 

MP5K med silencer :love: Er så lei av ump så ville prøve meg litt på MP5K. Den er bare best med Rapid fire når du noscoper!

 

Prøvde meg litt med usp.45, Fekk så sjukt med kill! I går fekk jeg en score på 65-12 med bare pistol!!!

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, men kombinasjonen heartbeat sensor og noobtube tilsier vel at du er en liten snik som camper litt kanskje..det var slik jeg tolket det :p

 

Camper bare med sniper. Pleier ikke å bruke det. Bruker heartbeat sensor til å finne andre snik i hjørner her og der. Passer meg godt når jeg driver og fyker hit og dit. Så bruker jeg Grenade Launcher om det er lang avstand fra finden ;)

Lenke til kommentar

Og hva er det som gjør deg til pro da? Sniper skal man løpe rundt med!? Du har vel misforstått en smule. Ser sikkert dritkult ut med no-scopes og 360 kills med sniper på youtube, men særlig effektivt er det i hvertfall ikke.

 

Den beste måten å snipe på er og effektivt forflytte seg rundt i ytterkant av brettet å prøve og lese spillets gang mest mulig. Det er verken å sitte på samme sted hele gamet eller løpe rundt med sniper som er mest effektivt.

 

Både tube og hb sensor er enkelt å kontre.

Endret av bas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hater amatører som spiller i samme stil som Destiny.

Sniper skal ikke campes med, den skal du løpe rundt med!

Noobtubes og HBsensor kan dra til h******

 

En som sniper, snikskyter på norsk. Sniper er til å stå på et høyt sted for eksemper og skyte ned på fienden. Det er derfor man kan se langt med sikten. Prøvde å drive å løpe med sniper fikk omtrent 22 kills, men begynte å bli kjedelig å bruke samme våpen hele tiden. Så nå bruker jeg noen andre våpen med forskjellige ting. Før brukte jeg for det meste bare heartbeat sensor og grenade launcher, men bruker det nå på bare steder det passer meg.

 

Og hva er det som gjør deg til pro da? Sniper skal man løpe rundt med!? Du har vel misforstått en smule. Ser sikkert dritkult ut med no-scopes og 360 kills med sniper på youtube, men særlig effektivt er det i hvertfall ikke.

 

Den beste måten å snipe på er og effektivt forflytte seg rundt i ytterkant av brettet å prøve og lese spillets gang mest mulig. Det er verken å sitte på samme sted hele gamet eller løpe rundt med sniper som er mest effektivt.

 

Både tube og hb sensor er enkelt å kontre.

 

Einig i det der. +1! :thumbup:

Lenke til kommentar

ACR+Red dot sight!

 

 

ACR er en M4 på steorider :p Herlig våpen, men mange mener det er noobish. Personlig har jeg ikke brukt det på lenge, men plukket det opp med red dot i dag av en som hadde falt og meide ned alt :love:

 

Men for øyeblikket går det mye i M16, FAMAS og RPD. Kraftige jævler, og jeg driter i om folk mener de er overpowered. Jeg har egentlig ikke brukt de før nå, og har aldri irritert meg over å bli drept av de. De er lett å kontre. Akkurat nå bruker jeg disse pga jeg er lei alle andre våpen som alle bruker, og jeg har endret spillestilen en del. Før gikk det mer i close-combat, men nå er jeg på jakt etter de som er på avstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...