andy-sbg Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 For en uke siden fikk min 60Gib playstation 3 Yellow light of death. Jeg skal sende den til Sony Center så de kan fikse den Det tar nok en uke Til alle som har fått det send den til Sony center. Du må ha kviteringen på maskine hvis du skal fikse den. Fordi eller's kan du ha stjålet den. Jeg håper at dette hjelper dere som har fått YLOD på deres ps3 Ha en god dag
IcedInsanity Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Dette var vel noe alle visste. Og du tror det tar ÈN uke? Da må du tro igjen, du blir nok PS3 løs veldig mye lenger enn det.
ophylicious Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Regner med at du må smøre deg med tolmodighet. Vil ikke være uvanlig at det tar 2-3 uker og tom opp til en måned. Sende ting på service tar lang tid. Enkelt og greit.
Sir-Allistair Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Min var inne i 6 uker. Er nok ikke uvanlig det. Hvis du leverer i butikken du kjøpte den i trenger du som regel ikke kvittering
Chrisss Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Er ps3 dø når han slår seg på så blinker den 1 gang gul, også slår den seg av og blinker rød.. : (
Chrisss Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Også luere jeg på om hvor jeg kan kjøpe sånn hardiskholder til ps3. Klarte og bøy min : ( Så får ikke satt disken inn..
IcedInsanity Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Dobbelposte bør du prøve å unngå vertfall, bare trykk Rediger knappen på innlegget ditt viss du har mer å legge til uten at andre har postet etter deg Ang HDD festene : http://www.microplex.no/Avdelinger/Datakomponenter/Harddisk.aspx
Chrisss Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Ok, min feil.. Men hvem av alle de du viste meg passer til ps3 da ?
sedsberg Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Ingen av de vil passe i PS3. Du må ha den originale.
IcedInsanity Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Ok, vet at du må være rimelig forsiktig med både skruer og fester ved montering/demontering av HDD på PS3, men at en ikke kan erstatte festene med andre enn de originale det visste eg ikke.
sedsberg Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Med "festene" går jeg ut i fra han mener ramma. Og den er unik for PS3.
IcedInsanity Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Ah, eg tenkte kun festene eg, en på hver side som du skyver HDD inn i Men eg tok feil der, det er såklart slik som du sier.
Chrisss Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Kan henne det var jeg som ikke klarte uttale meg bra nok.. Men jeg mente ramma man putter disken inn i. Ser ut som den har bare blit pressa inn :S Tenke det var disken som var kaput, siden jeg får starta ps3 også kommer det et gult lys og så står den bare og blinker rødt.. Det her er en 80 g som jeg kjøpt i 22.12.09. Veit ikke hvor jeg kan sende den inn jeg ?
IcedInsanity Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Neida, så sender de den videre, er vel til Nordic games den skal regner eg med, MEN det kan ta en del uker før du får den tilbake. Du kan høre med de på butikken der du kjøpte om du kan få en lånemaskin sålenge, du har ikke rett på det (enda) men det skader ikke å prøve
Chrisss Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Men trodde ikke det var sånt problem på 80 g jeg : /
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå