Gå til innhold

Yellow light of death på min ps3 :(

andy-sbg

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en uke siden fikk min 60Gib playstation 3 Yellow light of death. Jeg skal sende den til Sony Center så de kan fikse den :p Det tar nok en uke :D Til alle som har fått det send den til Sony center. Du må ha kviteringen på maskine hvis du skal fikse den. Fordi eller's kan du ha stjålet den. Jeg håper at dette hjelper dere som har fått YLOD på deres ps3 :)

Ha en god dag :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at du må smøre deg med tolmodighet. Vil ikke være uvanlig at det tar 2-3 uker og tom opp til en måned. Sende ting på service tar lang tid. Enkelt og greit.

Skrevet

Ok, vet at du må være rimelig forsiktig med både skruer og fester ved montering/demontering av HDD på PS3, men at en ikke kan erstatte festene med andre enn de originale det visste eg ikke.

Skrevet

Kan henne det var jeg som ikke klarte uttale meg bra nok.. Men jeg mente ramma man putter disken inn i. Ser ut som den har bare blit pressa inn :S Tenke det var disken som var kaput, siden jeg får starta ps3 også kommer det et gult lys og så står den bare og blinker rødt.. Det her er en 80 g som jeg kjøpt i 22.12.09. Veit ikke hvor jeg kan sende den inn jeg ?

Skrevet

Neida, så sender de den videre, er vel til Nordic games den skal regner eg med, MEN det kan ta en del uker før du får den tilbake. Du kan høre med de på butikken der du kjøpte om du kan få en lånemaskin sålenge, du har ikke rett på det (enda) men det skader ikke å prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...