Gå til innhold

Hva drømte du i natt?


Xanman

Anbefalte innlegg

Hadde en litt smårar drøm natten som var:

 

Vi var en gjeng, rundt 10 stykker kansje totalt.

Greie var at vi var inne i et slags forlatt bygg, en fabrikk eller noe slikt. Vi gikk rundt og studerte og utforsket. Urban Exploring.

 

Når vi så var ferdige og skull gå så møtte vi på noen flere folk.

Dem var vist ute etter og ta oss eller noe slikt.

 

Det endte så opp med at vi ble vist til et rom med et bassen fullt av ku møkk. Vi måtte så hoppe uti dette bassenget, og der ble vi delt in i to lag.

Poenget var så at det var en strek i midten av bassenget, og vi skulle da prøve og holde de andre laget unna vår del, og selv komme os over på deres side. Laget som tapte ble da dem som måtte dø.

 

Våknet midt i dette her så fikk ikke sett hvem som vant.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, drømmer er så fete noen ganger!

 

I natt hadde jeg en utrolig merkelig, halv-postapokalyptisk drøm, hvor menneskeheten ikke lengre var på toppen av næringskjeden. Noen merkelige kreaturer hadde sakte men sikkert spredt seg over kloden: 70-100 meter høye, i skikkelsen av "komiske" karikaturer eller figurer. Disse spiste mennesker, men å unngå å bli spist var svært enkelt, en måtte bare holde seg i ro: Lukke alle gardiner, skru av tvn og sitte stille. Aller helst oppholde seg i et rom uten vinduer, da de kunne finne på å titte inn når de vandret sakte og tilfeldig rundt om i landskapet, og var man ute når en av disse kom traskende måtte man bare forsøke å gjemme seg i en busk.

 

 

Den typen drømmer har jeg også (relativt) ofte! Skulle likt å visst hva de "betyr". Drømmer pleier jo å gjenspeile hendelser eller psyken vår.

 

Nå for tiden drømmer jeg f eks ofte at jeg er på Infected Mushroom-konsert igjen, men enten er det bare helt stille, ingen oppvarmingsband, eller så er IM på scenen, men det skjer masse "viktige"/farlige ting som gjør at jeg ikke får sett dem. Det er ganske sikkert fordi på den ekte konserten var det så mye og grundig warmup at jeg var utslitt før IM kom på scenen, og dermed tilbrakte mesteparten av konserten sittende bakerst i lokalet.... bigtime FML :(

 

Ellers drømmer jeg at jeg er på jobb, eller for sent ute til jobb, eller at jeg BURDE vært på jobb, eller at jeg kommer på jobb i feil uniform, eller drar på feil jobb, eller må være igjen på jobb selv om jeg egentlig er ferdig og burde være på vei til neste jobb. Gi meg fred!

Lenke til kommentar

I natt drømte jeg at jeg bytta avatar på forumet her. Hva det var husker jeg ikke, et eller annet med hvit bakgrunn. :hmm: Men det var en litt random drøm.

 

En annen drøm som jeg kom på og som jeg drømte for lenge siden er at jeg og familien min bodde i en liten by ved en elv, tror jeg. Denne lille byen lå ved en vulkan, og en dag hadde denne vulkanen utbrudd. Og så husker jeg at morra mi, søstra mi og jeg satt i en bil og kjørte vekk fra denne byen, mens fattern og alle de andre fedrene i byen måtte bli igjen for å kjempe mot vulkanen og lavaen som kom innover mot byen. Og så husker jeg at jeg ble veldig trist mens jeg satt i bilen, og så våkna jeg.

 

Den drømmen er én av de få drømmene jeg har som sitter klistra i hjernen min. Jeg har egentlig bare sære drømmer, men jeg husker veldig få av dem. :p

Endret av Chris9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Drømte at jeg la meg tidlig, og så våkna jeg ett om natta, og det var lyst ute. Deretter drømte jeg at en varulv beit seg fast i meg, og at jeg sprang opp en trapp, heiv ulven utfor rekkverket (ca 3 meter ned), men at den sprang opp igjen trappene omtrent like fort som den gikk ned. Prøvde å late igjen døra som var til venstre for rekkverket, men ulven var mektig sterk. Så våknet jeg.

 

Rettelse: Mener stor ulv med sort pels og oransjefarga øyne.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

På tide å bumpe denne. I natt hadde jeg en helt sinnsyk todelt drøm.

 

Først var klassen min på tur i skogen. En av guttene i klassen ristet på en gitar, og når han gjorde det hørtes det akkurat ut som Bron-Yr-Aur av Led Zeppelin. Dette gjorde at jeg ble overbevist om at denne fyren var den nye Lukasz Fabianski (keeperen til Arsenal). Resten av turen prøvde jeg å lære ham opp til å bli en klassekeeper. Han var utrolig flink og villig til å lære.

 

Så kom den andre, og sykeste delen. Plutselig var jeg en lesbisk kvinne som kjørte gokart. Hele kroppen min var dekket av torner, og det gjorde utrolig vondt. Jeg var litt redd for å vise meg, for jeg var sikker på at de andre på gogart-banen var fordomsfulle, siden jeg var lesbisk. Det sluttet med at jeg kjørte gokarten ut i et stort basseng.

 

:ermm:

Endret av Le Professeur
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Flere drømmer i natt:

 

Drøm nummer 1:

I den ene gikk jeg rundt i en stor by og bærer på mange av musikk kassettene mine.

Plutselig mistet jeg noen av dem på bakken, og satte meg ned for og plukke dem opp.

Så sa jeg til meg selv; Hvorfor i helvete bærer jeg rundt på kassettene mine i en by?

 

Så oppdaget jeg at åja, det er en drøm. Da la jeg bare fra meg alle sammen og fant ut jeg heller ville finne på noe annet, så da begynte jeg og fly rundt over byen.

 

 

Drøm nummer 2: Her satt jeg og mange flere rundt et bord. Dem jeg satt sammen med skulle visst være med i et slags talent show, for og konkurrer om hvem som var best.

Etter en stund så kommer det et bord utover i rommet med en naken dame på.

Så kommer det fra flere folk at nå blir det operasjon. Da sa noen leger at alle måtte komme og stille seg rundt og se på.

Jeg nektet av all kraft og se på og begynte og gå en annen vei. Da ble jeg tvunget over til dem, men klarte og vri meg unna og sprang som bare det.

Endret av Skogslik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske drøy drøm i natt:

 

Var på et hotell, og løp rundt og sjekka alle rommene for å finne et ledig et, hvor jeg kunne pule "the one true love of my life". Det aller siste rommet, i øverste etasje, var det eneste som var ledig, ofc. Hoppa i senga, men så viste det seg at jeg hadde helt andre planer enn å pule hu. Jeg tror jeg ble Satan, eller en lignende figur, og skulle plutselig tvinge hu med på et eller annet ritual. Det hele endte med ganske mye blod, og ingen sex i denne drømmen heller.

 

Tror drømmen kan kobles sammen med noen bitre følelser jeg har for en person.

 

Flere som opplever at drømmen alltid slutter, eller tar en irriterende vending rett før man skal til å kjøre på? Fryktelig irriterende.

 

Det var riktignok én drøm jeg fikk fullført akten, men så viste det seg at jeg hadde sex med en bowlingkule.. fail

Lenke til kommentar

Nattens drøm:

 

Jeg var inne i mitt eget hus. Jeg fikk noe form for panikk eller ble veldig paranoid, jeg fikk for meg at det var noen andre i huset (Tyv eller noe).

Jeg gikk så opp i andre etasje mens jeg pustet tungt og lagte mange rare hyle lyder, tror det var for og 'skremme' den det nå var.

Så når jeg var i andre etasje så løp jeg alt jeg kunne mot det ene vinduet, som var halveis åpent. Da datt jeg ut og svevde litt utenfor.

Så sprang jeg inn igjen og satte meg i sengen. Så begynte jeg og dra i en tråd som hang ut av skapet i full panikk, så våknet jeg.

Var litt smårart og se det skapet med en gang jeg våknet, begynte og lure på om jeg egentlig var våken.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

jeg hadde en veldig syk drøm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

jeg drømte at jeg var i et slags militær leir så hadde jeg med en bærbar pc så sov jeg på et sånt rom med store tyke kabler på 10 cm diameter så hvar det 50 cm opp til dørkanten så la jeg pc på en sånt rett benk men rommet gikk nedover og det hvar 30 grader vinkel og det hvar 50 meter ned så skule jeg gå ut døra så komm jeg borti pc og den for nedover i full fart på kablene :dontgetit: ,på bunn hvar det en madras tjukas (sån gymm utstyr) men pc traff ikke der og pc knuste så jeg sklei ned og så og pc lå i småbitter :cry: :cry: så merket jeg noe forskjell så trudde jeg pc ikke var min så leita jeg i mange rom også komm jeg til et rom som fult av militære generaler så luket jeg døra og lete videre men gikk tilbake på rommet så en venn av meg skule prøve og reparere men det gikk ikke alt var knust :nei::cry: fy faen osen det var når jeg våkna måtte gå i stua og se på pc hvar der :roll:

Endret av Man of war 1945
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

husker ikke droemmene mine fra i natt, men i forigaars var jeg paa kino (i en droemm) med en eller annen skoleklasse jeg tok del i og Selvin var der og skulle vise frem sin nye "iBlock" som var som en iPad bare at det var en svaer kloss, og saa viste han den til noen som satt ved oss og glemte aa skru av lyden og begynte aa spille beatles paa intenst volum. Jeg ble flau og saa husker jeg ikke mer.

Lenke til kommentar

Hadde en jævlig drøm i natt...

 

Det er ei jeg har litt "god" kontakt med for tiden som jeg skulle si hade til idet jeg satt meg i bilen til en kamerat. Jeg går for en klem, men hun tar initiativet til litt klining istedet. Neste jeg husker sitter hun i baksetet og vi står fast i en rundkjøring grunnet en idiot av en lastebilsjåfør som har parkert lasteplanet sitt i rundkjøringen. Jeg går ut for å kjefte på han, får kjeft fra bilen bak meg fordi jeg skriker så jævlig, og så legger jeg plutselig merke til at noen i en bil like bortenfor blir skutt. Jeg setter meg pent inn i bilen igjen, så sniker vi oss forbi lasteplanet og parkerer på bensinstasjonen rett ved siden av for å se på hvordan dette utarter seg. Det virket jo logisk nok der og da.

 

Men så kommer morderen gående bort til oss, skrikende og kjeftende med pistol i hånda. Jeg prøver å roe han, men han bøyer seg inn og skyter meg i begge kneskålene, deretter i skuldrene, og til slutt i munnen. Jeg tror jeg våknet ved første skudd i kneet mens drømmen allikevel fortsatte i halvsøvne, og jeg husker hvor ufattelig redd jeg var for at han skulle gjøre noe med hun som satt i baksetet. Det var mildest talt helt forjævlig å føle, og ikke noe jeg har lyst til å oppleve i virkeligheten i det hele tatt.

 

Men, det til side. Herregud så deilig det var å oppleve et mareritt igjen. Jeg har ikke hatt et på sikkert 10 år, eller halve livet mitt. Det var godt med litt spenning i drømme igjen.

Lenke til kommentar

Jeg drømmer alltid fremtiden.

 

Jeg drømmer hva som vil skje neste dag. Så unngår jeg det hvis det er negativt. Men hvis drømmen viser at det skjer noe positivt, da følger jeg drømmen.

 

Den advarer meg for morgendagen, jeg må bare tenke på morgendagen før jeg sovner og legge fokuset i det :-) Merkelig, nyttig, og kult...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...