Gå til innhold

Er Android er bedre enn iPhone iOS? *Oppdatert 13Aug*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Kanskje apple lager noe lignende, men dette er et program som tar deg et stykke ned i android. Så det vil nok ikke komme samme versjon til iOS.

Leste du ikke det?

Ellers har jeg tro på at apple kommer med noe lignende. Det er vel klart at de videreutvikler sin voice control? Og hva var skitkastingen her ahpadt?
Endret av SolbergMobil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje, kanskje ikke! (leste nok setningen litt feil ja) Jeg legger inn årene uansett. Eneste formålet til mesteparten av dere er å svartmale Apple uansett.

Skrevet (endret)

Folk kan snakke så mye de vil for iOS eller Android. SÅ lenge dette gjøres på en skikkelig og saklig måte med god begrunnelse. Da kan vi ha en god diskusjon. Les gjerne poster 2 ganger før folk svarer. Så slipper det å bli forvirringer.

Endret av Marius Aarre
Skrevet

Det hadde tatt seg ut om det hadde blitt utbredt. Noe jeg tror aldri skjer. Ser for meg Steve da;)

Det er lov å håpe;) Hadde vært det optimale for meg. Fineste mobilen og beste OS(i mine øyner)

Skrevet

Noen som vet om det blir mulig å installere Android 2.2 på iPhone 4 i fremtiden? Har sett noen har jobba med dette på 3gs.

Burde være fullt mulig. Men slike gutteromsprosjekt virker rimelig bortkastet når man bare kan kjøpe seg en Android-telefon hvis man ønsker å bruke Android. Er vel noen som har for mye fritid... ;)

Skrevet

Sant dette newton. Men imartin seier at han liker best iphone som mobil, men kunne ha ønsket seg android. Det er noe jeg faktisk har forståelse for. Men tviler på at det er mange med samme syn.

Skrevet

Den nyeste versjonen android 2.2 + sense til HD2 er helt rå. Den har vært oppe å kjørt hos meg i 147timer uten at den har hengt seg opp en eneste gang i bruk. Men liker AMOLED på Desire, så det blir bytting frem og tilbake.

• Liker 1
Skrevet

Etter ett år med Android telefon og en dag med iPhone 4 er jeg ikke lenger i tvil . iOS er best.

Tulling, har du ikke lest første posten? :p Android er BEST, selv om at du ikke forstår det eller trenger alt android har å tilby. Basta!

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...